اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

اختصاص 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: امسال 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر استان اصفهان اختصاص داده شده است.

اختصاص 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای پروژه‌های مهم عمرانی نسبت به اخذ مجوز از اداره کل پدافند غیر‌عامل اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری چهار هزار پروژه عمرانی در سطح استان اجرا می‌شود، ادامه داد: البته 400 مورد از این پروژه‌ها از پروژه‌های تعمیر و تجهیز است که به صورت مستمر هر ساله اعتبار آن تأمین می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان با بیان اینکه امسال بیشترین اعتبار توزیع شده در استان به راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان اختصاص یافته است، تصریح کرد: امسال 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر استان اصفهان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه درصد پیشرفت فیزیکی و کیفیت پروژه‌های استانی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی است، اضافه کرد: البته اعتبارات ابلاغی به استان پاسخگوی نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام استان است.

همدانیان با بیان اینکه استفاده از مصوبات قانونی در برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه امسال از عوامل مهم در راستای تکمیل پروژه‌های استان است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به فروش و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه واحد‌های مسکونی مازاد استان حدود 46 هزار واحد است، افزود: این واحد‌ها از واحد‌هایی است که مالکان آنها یا تمایل به فروش آنها ندارند و یا خریدار وسع لازم را برای خرید این واحد‌ها ندارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول