اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

تعاونی‌ها الگوهای موفق خود را به مردم معرفی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: تعاونی‌ها الگوهای موفق خود را به مردم معرفی کنند.

تعاونی‌ها الگوهای موفق خود را به مردم معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از تعاونگران شهرستان سراب اظهار کرد: بخش تعاون در اقتصاد کشور می‌تواند نقشی کلیدی ایفا کند.

وی افزود: اقتصاد خصوصی و دولتی هرکدام معایب و ایرادهایی دارند که بخش تعاون می‌تواند به این ایرادها پاسخ دهد و این معایب در بخش تعاونی وجود ندارد.

فرماندار سراب با بیان اینکه تعاونی‌ها با مشارکت جمعی شکل می‌گیرند، تصریح کرد: سرمایه‌های کوچک و سرگردان می‌توانند با تجمع در بخش تعاون به سرمایه‌های کلان تبدیل شده و سودآوری برای اعضا داشته باشند.

رئیس شورای اداری سراب، تعاونی‌ها را به دلیل ماهیت وجودی خود و با توجه به خواسته‌ها و نیازهای اعضا دارای نقش اجتماعی ارزنده توصیف کرد و یادآور شد: تعاونی‌ها از ابتدا یار انسان‌های محروم برای ترقی و شیوه‌ای برای تامین منافع مشترک آنها بوده است.

وی ادامه داد: توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی از طریق بخش تعاون اعتقاد اکثر مسئولان رده بالای کشور بوده و هست.

سعادتی تاکید کرد: اگر تعاونی‌ها بتوانند الگو‌های موفق شرکت‌های تعاونی را به مردم معرفی کنند می‌توان به توسعه این بخش و ایفای سهم آن در اقتصاد ملی امیدوار بود.

مقام ارشد اجرایی شهرستان سراب، تعاونی‌های مسکن مهر را مدل موفقی از تعاونی‌ها ارزیابی و خاطرنشان کرد: احیای بانک تعاون از کارهای مهم دولت در سال‌های اخیر بود.

فرماندار سراب ورود تعاونی‌ها به اشتغال را راهگشا دانست.

عبدالرضا وکیل‌آزاد رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی سراب در این دیدار با ارائه گزارشی از بخش تعاون در شهرستان سراب گفت: 240 شرکت تعاونی با عضویت 13هزار و 684 نفر در سراب وجود دارد و این تعداد جدا از اعضای تعاونی سهام عدالت است.

وی از احداث 425 واحد مسکن مهر در سراب به عنوان بخشی از عملکرد تعاونی‌ها نام برد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول