اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی عکس مشهد:

6 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس مشهد ارسال شده است

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره ملی عکس مشهد گفت: تاکنون بیش از 6 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ارسال این تعداد آثار نشانه استقبال گسترده از حوزه عکاسی مستند است.

6 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عکس مشهد ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد کیارنگ علایی صبح امروز در نشست خبری که در خانه هنرمندان برگزار شد، اظهار کرد: برخی از شهرهای دیگر مانند بیرجند، شیراز و چند شهر دیگر از جشنواره ملی شهر مشهد الگو گرفته و جشنواره‌هایی از این دست برگزار کردند.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 6 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و این استقبال گسترده در حوزه عکاسی مستند یک اتفاق بسیار عالی است.

علایی در ارتباط با چگونگی برگزاری جشنواره ملی عکس مشهد، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده، مقرر شده است که به موازات جشنواره ملی عکس مشهد اردوهای عکاسی نیز برگزار ‌شود.

دبیر جشنواره ملی عکس مشهد در ارتباط با اهداف این جشنواره، گفت: نکته‌ای که در این جشنواره به آن توجه شد این است که برای نخستین‌بار به فضای شهر مشهد در حوزه عکاسی نگاه جدی شده است.

علایی با اشاره به موضوعات این جشنواره ادامه داد: مهم‌ترین محورهای این جشنواره ارتباط مردم و امام رضا(ع) و مناظر شهری و عکاسی آزاد است که با توجه به تغییرات شهر مشهد امید می‌رود این آثار مانند یک رسانه در حافظه مردم عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه به بخش‌های جشنواره بخش جدید اضافه کرده‌ایم، اظهار کرد: این بخش در عنوان بخش عکس‌نوشت طراحی شده است و این فرصت را به هنرمندان نویسنده ما می‌دهد که در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر جشنواره ملی عکس مشهد با اشاره به داوران بخش عکس‌نوشت جشنواره بیان کرد: علی خدایی، مصطفی مستور و پیمان هوشمندزاده، سه تن از بزرگترین اساتید این حوزه داوری این بخش را به‌ عهده دارند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول