اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

برخورد برخی مدیران با رسانه‌های مجازی زیبنده نیست

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم رسانه‌های مجازی استان بوشهر در تولید اخبار مختلف در استان بوشهر اما برخورد برخی مدیران با این رسانه‌ها زیبنده نیست.

برخورد برخی مدیران با رسانه‌های مجازی زیبنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر قاسم برجویی‌فرد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی رسانه‌های استان بوشهر با دستگاه قضا اظهار داشت: با توجه به فرآیند فتنه 88 و قرارگیری نظام در یک جغرافیای سیاسی که نظام سلطه تحریم‌هایی علیه نظام داشته است رسانه‌های استان بوشهر از سه ماه پیش تاکنون در نشست‌های مختلف در راستای حمایت از نظام اقدام کردند.

وی افزود: رسانه‌های استان بوشهر در این مدت پای میثاق خود بودند اما در جایی از فعالیت رسانه‌های استان تخریب و بی‌احترامی ندیدیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر بیان کرد: برخی خطاها در شیوه نگارش مطالب را می‌پذیریم اما مسئولان نیز نقدهای منصفانه را پذیرفته و از اعمال قدرت با استفاده از موقعیت‌های کاری خود پرهیز کنند.

برجویی‌فرد گفت: روزانه 37 هزار نفر از سایت‌های خبری استان بوشهر بازدید می‌کنند و این موقعیت بسیار خوبی بوده که مطبوعات و دیگر رسانه‌ها از آن بی‌بهره‌ بودند.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش مهم رسانه‌های مجازی استان بوشهر در تولید اخبار مختلف در استان بوشهر اما برخورد برخی مدیران با این رسانه‌ها زیبنده نیست.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر تصریح کرد: زیبنده نیست به رسانه‌هایی که بیشترین حجم خبری استان را به دوش می‌کشند هجوم آورده شود.

برجویی گفت: فرآیند روابط دو طرفه رسانه‌ها با دستگاه قضا نباید فقط مختص به ایام انتخابات باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول