اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کمیته امداد کرمان:

فرهنگ کار در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ کار و تلاش در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود.

فرهنگ کار در خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان، وحید میرزایی در دیدار فرماندار رودبار با ارائه گزارش عملکردی در سرفصل‌های مختلف، نقش کمیته امداد را در زندگی محرومان و مددجویان شهرستان رودبار تشریح کرد.

وی شهرستان رودبار را منطقه‌ای مستعد برای توسعه طرح‌های کشاورزی و دامپروری دانست و اظهار داشت: این کمیته آمادگی دارد برای اشتغال و توانمندسازی محرومان شهرستان رودبار با فرمانداری این شهرستان همکاری دوجانبه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی ما بحث فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش است، افزود: باید با همکاری همه مسئولان در فرهنگ خانواده‌ها تغییر اساسی ایجاد کنیم .

میرزایی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ کار و تلاش در خانواده‌های زیر پوشش نهادینه شود.

وی عشق به کار را مهم‌ترین عامل در توانمندسازی محرومان دانست و ابراز داشت: توانمندسازی همان کار فرهنگی است که به خوبی مورد توجه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) است .

میرزایی برای جذب سهمیه بانکی اشتغال و توانمندسازی مددجویان از فرماندار رودبار درخواست همکاری کرد و بیان داشت: همکاری بانک‌ها در پرداخت به موقع وام‌های اشتغال مددجویان مورد انتظار این کمیته است.

وی اذعان داشت: امیدواریم با پیگیری فرمانداری تعامل بیش از پیش اداره کل کمیته امداد و بانک‌های عامل شهرستان رودبار تقویت شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول