اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دامغان:

مردم و دولت با پیروی از منویات رهبری برابر جنگ نرم بایستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دامغان گفت: مردم و دولت با پیروی از منویات ولایت فقیه در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنند.

مردم و دولت با پیروی از منویات رهبری برابر جنگ نرم بایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور فرمانده سپاه دامغان، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه دامغان و پاسداران که به مناسبت هفته دولت در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هر نظام و حکومتی باید یک فصل‏الخطاب وجود داشته باشد و به لطف پروردگار فصل‌الخطاب ما در این زمان ولی‌فقیه عصر حاضر حضرت آیت‏الله خامنه‏ای است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‏ترین نشانه‏های ولایت‏مداری تبعیت محض از ولی‌فقیه است و اگر می‏خواهیم خدا و امام زمان (عج) از ما راضی باشند باید همین طور رفتار کنیم.

امام جمعه موقت دامغان، با اشاره به انتظارت مردم از دولت اظهار داشت: کارمندان ابتدا باید به خدا توکل داشته باشند و با اعتماد به مردم مومن و علاقه‏مند به انقلاب و رهبری پاسخگوی مردم باشند.

رستمیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی گفت: کارمندان و مردم باید این شهیدان بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

دشمن به دنبال تضعیف ارزش‌های مذهب تشیع است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه دامغان نیز گفت: دشمن به دنبال تضعیف ایمان، ارزش‌ها و باورهای اسلام و مذهب تشیع است و ما باید با افزایش و تعمیق ایمان و معرفت دینی و بصیرتی با آن مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی مقری در جمع کارمندان دولت اظهار داشت: دشمن همچنین به دنبال ایجاد سبک زندگی غربی در جامعه ماست و لازم است در مقابل این تهدید به ترویج زندگی اسلامی بپردازیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه دامغان بیان داشت: اگر به ترویج سبک زندگی اسلامی بپردازیم بخشی از شعار سال را تحقق بخشیده‌ایم در غیر این صورت با مشکلات فراوانی رو به‌رو خواهیم بود.

مقری تاکید کرد: ما باید نیروهای اسلامی، مومن و انقلابی را حفظ و تربیت کنیم؛ و در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: دشمنان ما راهبردهای خود را با عملیات روانی و فرهنگی در قالب جنگ نرم دنبال می‌کنند؛ بنابراین شناخت جهات مختلف تحرکات دشمن ضروری است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول