اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

اجلاس غیرمتعهدها برای ملل مستقل دستاوردهای بزرگی داشت

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران برای کشورها و ملل مستقل به ویژه جهان اسلام دستاوردهای بزرگ و ویژه‌ای داشته است.

اجلاس غیرمتعهدها برای ملل مستقل دستاوردهای بزرگی داشت

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دنیای امروز کشورهایی که توانایی همکاری و تعامل با جهان را نداشته باشند، به طور قطع در پیشبرد اهداف خود متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که غربی‌ها طی سال‌های اخیر برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی طرح شوم ایران هراسی را به ویژه در منطقه خاورمیانه به اجرا گذاشته‌ و می‌خواهند ارتباط ایران با دیگر کشورها به ویژه همسایگان مسلمان خود را قطع کنند.

استاندار البرز افزود: این شیوه تنها در مورد ایران به کار نمی‌رود و کشورهای استکباری و استعمارگر با تمام ملت‌ها و حکومت‌های مستقل و آزاد‌اندیش به همین صورت رفتار می‌کنند.

فرهادی تاکید کرد: در چنین شرایطی وجود همبستگی و اتحاد در میان کشورها و ملت‌های مخالف نظم ناعادلانه حاکم بر جهان که از سوی غربی‌ها طراحی شده است، نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار دارد.

* غرب‌ نمی‌خواهد ملل مستقل، متحد باشند

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها به میزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی ماه‌های اخیر کشورهای غربی به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم منفور صهیونیستی تلاش بسیاری برای ناکارآمد جلوه‌ دادن این اجلاس داشته و به هر ابزاری دست زدند.

استاندار البرز تاکید کرد: هدف اصلی آنها این است که کشورهای مستقل و آزاد با هم متحد نباشند، تا بتوانند به راحتی توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم خود را علیه ملت‌های آزاده اجرا کنند.

فرهادی بیان داشت: در چنین شرایطی خوشبختانه شاهد حضور و مشارکت گسترده بیش از 120 کشور در اجلاس تهران بودیم و این امر منجر به اتحاد و همدلی بیشتر غیر متعهدها در برابر رفتارهای ضد بشری غرب شده است.

وی با تاکید بر اینکه این اجلاس دستاوردهای بزرگی برای همه جهان داشت، تاکید کرد: به طور قطع اتحاد کشورها و ملل مخالف زورگویان غربی یکی از مهمترین دستاوردهای اجلاس تهران برای کل جهان به ویژه امت اسلام به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول