اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه در پیست دربند غلات انجام می‌شود

برگزاری مسابقات دو دیفرانسیل انتخابی استانی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات دو دیفرانسیل انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور شهریور ماه در پیست دربند غلات شهرکرد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات دو دیفرانسیل انتخابی استانی چهارمحال و بختیاری

افسانه آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی استانی انتخابی مسابقات کشوری شهریور ماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، این مسابقات در پیست دربند غلات شهرکرد برگزار خواهد شد.

آقابابایی بیان داشت: در حال حاضر ورزشکاران این استان تمرینات خود را در پیست دربند غلات برگزار می‌کنند و اکنون در حال آماده‌سازی خود برای حضوری فعال در این مسابقات هستند.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه این مسابقات تنها راه کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور است، شرکت‌کنندگان تمام سعی خود را برای حضور فعال در این مسابقات انجام می‌دهند، که این باعث بالا رفتن سطح این مسابقات می‌شود.

وی اظهار داشت: هنوز فدراسیون به طور قطعی میزبان این مسابقات را مشخص نکرده است هر چند که اینکه مسابقات قهرمانی کشور در کدام استان برگزار می‌شود، برای ما مهم نیست و ما به دنبال درخشش در این مسابقات هستیم.

آقابابایی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی این استان، یک دوره مسابقات رالی خانوادگی با کامیون نیز در این استان برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات رالی خانوادگی با کامیون ویژه آقایان است، که این مسابقات همزمان با 24 شهریور ماه جاری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول