اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کارگران هرمزگانی انجام شد

موتورسواری 8 هزار کیلومتر در مسیر خلیج فارس تا خزر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری کارگران هرمزگان از طی مسیر 8 هزار کیلومتری خلیج فارس تا دریای خزر توسط تیم موتورسواری کارگران هرمزگانی در دومین تور ایران‌گردی این هیئت خبر داد.

موتورسواری 8 هزار کیلومتر در مسیر خلیج فارس تا خزر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیرحسین حاجی‌پور در حاشیه نشست تشریح برنامه‌های هیئت مذکور اظهار داشت: گروه پنج نفره موتورسواری طی 17 روز در دو مسیر رفت و برگشت، از بندرعباس کار خود را آغاز و پس از گذشتن از یزد، تهران، اراک، بندر انزلی، تبریز، ارومیه، همدان و شیراز و طی همین مسیر با هدف بازگشتن روز گذشته به بندرعباس رسیدند.

وی با بیان اینکه این حرکت به عنوان دومین تور موتورسواری کارگران محسوب می‌شود، یادآور شد: در نخستین تور موتورسواری کارگران نیز طی 15 روز، مسافت 5 هزار کیلومتری بندرعباس تا انزلی را در دو مسیر رفت و برگشت طی کردند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی کارگران هرمزگان در ادامه از آمادگی این هیئت در راستای برگزاری مسابقات موتورسواری (موتور کراس) در کلاس 250 cc و 450 cc و هم‌چنین مسابقات اتومبیل‌رانی در رشته‌های اسلالوم و رالی خبر داد.

رئیس هیئت‌های ورزشی کارگری هرمزگان نیز در ادامه از آغاز مسابقات والیبال کارگری جام رمضان در هرمزگان خبر داد و افزود: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال چهار نفره کارگری جام رمضان استان در سالن ورزشی صنعت برق هرمزگان آغاز شده است.

به گفته بهزاد نامورجاه در این دوره از مسابقات پنج تیم متشکل از کارگران صنعت برق هرمزگان، مجتمع کشتی‌سازی پرشیا هرمز، آلومینیوم المهدی، شرکت فولاد و بانک صادرات حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تا 29 رمضان ادامه دارد، اضافه کرد: مسابقات کارگری ماه رمضان در رشته‌هایی دیگر همانند دو و میدانی نیز طی این ماه دنبال شده است.

رئیس هیئت‌های ورزشی کارگری هرمزگان در همین راستا اضافه کرد: در مسابقات دو و میدانی کارگری جام رمضان که طی روزهای گذشته با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داده است، 20 شرکت کننده در رشته‌های پرش طول، 100 متر، 60 متر با مانع، 800 متر و پرتاب وزنه به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول