اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حذف صبای قم

4 مدعی قهرمانی به نیمه نهایی مدارس فوتبال قم صعود کردند

خبرگزاری فارس: چهره چهار مدعی قهرمانی رقابت‌های مدارس فوتبال قم با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مشخص شد.

4 مدعی قهرمانی به نیمه نهایی مدارس فوتبال قم صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با حضور تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتبال قهرمانی مدارس استان قم در هیئت فوتبال، دیدارهای مرحله گروهی سومین دوره رقابت‌های قهرمانی مدارس فوتبال برگزار شد و صعودکننده‌ها به نیمه نهایی شناخته شدند.

در سومین دوره این رقابت‌ها که به همت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود، 12 تیم به نمایندگی از مدارس فوتبال که در رده سنی زیر 12 سال حضور دارند برای کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند.

با قرعه‌‌کشی انجام شده مدعیان کسب عنوان قهرمانی این دوره در مرحله مقدماتی در دو گروه شش تیمی قرار گرفتند تا بازی‌های خود را برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به شکل دوره‌ای برگزار کرده و چهار تیم برتر مشخص شوند.

مرحله مقدماتی این بازی‌ها، طبق برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم به صورت دوره‌ای به انجام رسید در حالی که تمام دیدارها در زمین چمن ورزشگاه تختی قم برگزار شد، تیم‌های مدعی از سد حریفان خود عبور کرده و راهی مرحله نهایی شدند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس فوتبال استان قم، از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند تا بدین ترتیب برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت بپردازند.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه نخست تیم‌های فوتبال آسیا (الف) و افشید موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی شدند، ضمن اینکه تیم‌های مدارس فوتبال سینا و آسیا (ب) نیز از گروه دوم مقدماتی صعود کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم، دیدارهای مرحله نیمه نهایی امروز برگزار می‌شود تا هم صعودکننده‌ها به دیدار نهایی شناخته شوند و هم اینکه تکلیف دو تیمی که باید در دیدار رده‌بندی بازی کنند، مشخص شود.

بدین ترتیب امروز در مرحله نیمه نهایی تیم مدرسه فوتبال آسیا (الف) به مصاف سینا می‌رود و در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم‌های آسیا (ب) و افشید برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا برنده‌ها راهی فینال شوند و بازنده‌ها در بازی رده‌بندی مسابقه بدهند.

این در حالی است که بازی‌های فینال و رده‌بندی برای تعیین تیم‌های اول تا چهارم سومین دوره مسابقات قهرمانی زیر 12 سال مدارس فوتبال استان قم روز جمعه هفته جاری دهم شهریور ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول