اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کلاردشت:

تمام مدارس کلاردشت یک‌نوبته شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کلاردشت گفت: تمامی مدارس کلاردشت یک‌نوبته شدند.

تمام مدارس کلاردشت یک‌نوبته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر کلاردشت، همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان سالن ورزشی شهید شهرام مرادمرزه و مدرسه شهید بهشتی کلاردشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم که فرماندار چالوس، امام جمعه، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاردشت، معاون فرماندار و همچنین تنی چند از مسئولان شهرستانی حضور داشتند، رئیس آموزش و پرورش کلاردشت هفته دولت را فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات دولت در توسعه و آبادانی این مرز و بوم دانست و گفت: با توجه ویژه‌ای که دولت در بخش آموزش و پرورش داشته شاهد تحول مشهودی در این رابطه در منطقه بوده‌ایم.

محمدتقی هرسیج‌ثانی با بیان اینکه کلنگ این سالن در سال 83 به زمین زده شده بود، اظهار داشت: این سالن به مساحت بیش از 600 مترمربع و با اعتبار 250 میلیون تومانی از محل تملک و دارایی احداث شد.

هرسیج با اشاره به اینکه این سالن نخستین سالن ورزشی ویژه مدارس کلاردشت است، ادامه داد: این سالن چندمنظوره محلات مختلف منطقه را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری در منطقه خبر داد و گفت: این پروژه نیز تحت عنوان سالن ورزشی امام خمینی (ره) با حمایت فرماندار، بخشدار و دیگر مسئولان با بنایی بیش از 800 مترمربع و با بودجه 250 میلیون تومانی از محل تملک و دارایی احداث می‌شود و پیمانکار پروژه معرفی شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش کلاردشت همچنین در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه شهید بهشتی کلاردشت گفت: مدرسه شهید بهشتی با بنای یک‌هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 760 میلیون تومان عملیات احداث خود را آغاز کرده و مقرر شده پیمانکار آن را طی 9 ماه احداث و به مرحله بهره‌برداری برساند.

هرسیج‌ثانی با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل نوسازی مدارس تامین خواهد شد، افزود: این مدرسه نخستین مدرسه پسرانه راهنمایی حسنکیف کلاردشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه تمامی مدارس کلاردشت تک‌نوبته شدند، اذعان داشت: بیش از 120 دانش‌آموز در این مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت که سال گذشته را با توجه به کمبود فضا در محل کانون به کسب علم و دانش پرداختند.

این مسئول تلاش و پیگیری شورای شهر و شهرداری کلاردشت در تامین زمین این پروژه که متعلق به چند نفر بوده را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول