اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های مختلف در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت طرح‌های مختلفی در شهرستان خدابنده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های مختلف در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خط انتقال آب کشاورزی در روستای محمدآباد با طول لوله‌گذاری 4 هزار و 688 متر مربع، آب‌دهی 16 لیتر در ثانیه، محل تامین آب یک حلقه چاه عمیق، مساحت زمین زراعتی بهره‌مند شده 30 هکتار با صرف اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 274 میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت در خدابنده افتتاح شد.

دو واحد کتابخانه در روستاهای بولاماجی و دیانلو در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال، با زیربنای 200 مترمربع و با داشتن 5 هزار جلد کتاب از جمله طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان خدابنده است.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای مزیدآباد با زیربنای 110 متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال، افتتاح پروژه بزرگ بهسازی، زیرسازی، تعریض و آسفالت بلوار ورودی شهر قیدار به طول یک کیلومتر و عرض 50 متر با صرف اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان و در آمدهای داخلی شهر قیدار نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان قیدار به مناسبت هفته دولت بود.

گفتنی است، در روستاهای شهرستان قیدار نیز پروژه‌های مورد افتتاح شامل پروژه طرح هادی روستای خالق‌آباد با جدول‌گذاری به طول 4 هزار متر، آسفالت‌ریزی به مقدار 4 هزار متر مکعب و احداث کانال انتقال آب به طول 450 متر با صرف اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال، افتتاح ساختمان دهیاری روستای خالق‌آباد در زمینی با زیربنای 65 مترمربع و صرف اعتبار بالغ بر 125 میلیون ریال نیز از پروژه‌های مورد بهره‌برداری در روستاهای شهرستان قیدار است.

اجرای طرح گازرسانی به روستای ورجوشان با خط انتقال و لوله‌گذاری به طول 3 کیلومتر و صرف اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال که بر اثر این گازرسانی 180 خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند شدند، افتتاح ساختمان دهیاری روستای ورجوشان با زیربنای 65 متر مربع و صرف اعتبار 125 میلیون ریال، طرح آبیاری بارانی کلاسیک در روستای شیخلو در زمینی به مساحت 53 هکتار مزارع کشاورزی با صرف اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 490 میلیون ریال نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی در روستاهای شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دولت بود.

گفتنی است، پروژه لوله‌گذاری و انتقال آب به منظور برچیده شدن علف‌های هرز و از تبخیر آب در مسیر جلوگیری کرده به طول 5 هزار و 450 متر، عمق حفاری 120 سانتی‌متر، دبی طرح 40 لیتر در ثانیه، منبع تامین آب دو دهنه چاه عمیق با صرف اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال در روستای شیخلو برای آبرسانی 100 هکتار از اراضی این روستا نیز از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در شهرستان خدابنده در هفته دولت سال جاری بود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول