اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

هفته دولت زمانی مناسب برای ارتقای احساس مسئولیت در قشر بانوان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظام اسلامی، زنان را در مسیر درست قرار داده است، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که در آن بر ارتقای عنصر احساس مسئولیت در این قشر تاکید کنیم.

هفته دولت زمانی مناسب برای ارتقای احساس مسئولیت در قشر بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در همایش دولت، زنان و جوانان اظهار داشت: این نشست زمینه‌ای است برای رسیدن به اهداف اعتقادی، نظام و بیان نقش بانوان در نظام اسلامی.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه نقشی که زنان ایران اسلامی در پیش گرفته‌اند، برگرفته از مکتب حضرت فاطمه‌ (س) و حضرت زینب است، افزود: نقش زن در دولت و نظام اسلامی نقشی جز رسالت و تکلیف نیست.

استاندار هرمزگان افزود: اگر امروز می‌بینیم در کشورهایی همانند بحرین و عربستان و در سایر بلاد اسلامی کسانی برای نجات اسلام آمده‌اند به دلیل درست عمل کردن بانوان در جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: کشور ما نیز با اتکا به اندیشه‌های بزرگ اسلامی و با درسی که از اسلام گرفته است به درستی در حال طی مسیر است.

عزیزی بیان داشت: زنان و بانوان ایران اسلامی به درستی نقش خود را ایفا کرده‌اند و باید گفت تقویت احساس مسئولیت در زنان می‌تواند از این قشر، قشری پویاتر و تاثیرگذارتر بسازد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دوباره برای تقویت عنصر احساس مسئولیت در قشر زن تلاش کنیم.

عزیزی بیان داشت: انقلاب اسلامی بهترین فرصت‌ها را در اختیار بانوان قرار داده است و بانوان می‌دانند که اگر در این نظام بخواهند پویا باشند نظام به هر طریق ممکن از آنها حمایت می‌کند.

وی افزود: در واقع زنان و بانوان ایران اسلامی که درس گرفته از مکتب عاشورا هستند اگر در مسیر درست نبودند هیچ گاه دستاوردهای انقلاب و این همه اقتدار برای کشور به دست نمی‌آمد چرا که جوانانی پاک حاصل دسترنج مادرانی مکتبی هستند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول