اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

عدم بهره‌برداری مناسب دشت جیرفت را به جهنم تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌ها موجب تبدیل شدن دشت جیرفت به جهنم می‌شود.

عدم بهره‌برداری مناسب دشت جیرفت را به جهنم تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی پنجشنبه شب در بازدید از روستاهای گوشکین و قصبه توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد در جمع مردم با ابراز خوشحالی از محبت روستاییان اظهارداشت: جای تأسف دارد بعد از تلاش‌هایی که بعد از انقلاب شده، امکان بعضی از خدمات در این روستاها وجود ندارد.

وی افزود: آوردن خدمات به روستاهایی که فقط چهار ماه سکونت در آنها وجود دارد، آسان نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه وجود بعضی از مشکلات و کمبودها دلیل بر بی‌توجهی نظام نیست، تصریح کرد: یکی از آرزوهای مسئولان فراهم کردن همه امکانات برای مردم است.

وی تصریح کرد: کمبود منابع مالی کار مسئولان را سخت کرده است.

عارفی با بیان اینکه مشکلات گام به گام حل می‌شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله در این روستاها کنترل آبی است که به هدر می‌رود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیغ‌زنی جاده‌ها در این روستاها باید در ماه اردیبهشت انجام شود، اذعان داشت: خانه بهداشت روستای گوشکین به زودی احداث می‌شود.

وی با بیان ضروریت مطالعه شرایط منطقه تصریح کرد: عدم بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌ها موجب تبدیل دشت جیرفت به جهنم می‌شود.

عارفی سیاست نظام را کوچک‌کردن دولت خواند و ابراز داشت: افزایش بنگاه‌های اقتصادی و کشاورزی سیاست دولت است.

به گزارش فارس، در این بازدید که مسئولان شهرستان عنبرآباد به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار در امور عشایر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی و مدیر امور عشایری جنوب کرمان حضور داشتند از روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد که به علت صعب‌العبور بودن، گذر از مسافت 50 کیلومتری بیش از چهار ساعت به طول انجامید بازدید و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول