اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

صنایع استان زنجان ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: صنایع استان زنجان ضعیف هستند.

صنایع استان زنجان ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد رضا خان‌محمدی شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه موضوع 70 درصد مراجعه‌کنندگان تلفنی به ما علیه مسئولان است، اظهار داشت: اگر کسی به دلیل محرومیت به ما مراجعه کرد باید بلرزیم.

وی افزود: ولی اگر کسی بخواهد با هسته نامتعارف و با ظاهری قابل قبول خود را به ما تحمیل کند، باید سیلی محکمی بخورد.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 70 درصد تماس‌های صورت گرفته با ما در زمینه غیبت مومنان است که ما این تیپ نگرش‌ها را نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه اولویت ما باید خدمت به محرومان باشد، ابراز داشت:‌ اگر مدیریت‌ها ماندنی‌ بود به ما نمی‌رسید و آنچه که ما در این مسیر به عنوان سرمایه روز قیامت جمع‌آوری می‌کنیم ماندنی است.

خان‌محمدی با بیان اینکه صنایع استان ما ضعیف هستند، تصریح کرد: برخی مسئولان بیان می‌کنند که بودجه ما پایین است، ولی مسئولان باید خود پیگیر بودجه باشند.

وی افزود: ما باید حق استان خود را از کشور گرفته و حق منطقه را نیز از استان بگیریم.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه 35 درصد مراجعه‌کنندگان به ما خواهان اشتغال هستند، عنوان داشت: ریشه برخی از فسادها از آنجایی شروع می‌شود که نماینده برخی روسای ادارات خواهان اشتغال برای برخی افراد باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان گفت: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند که در زمینه ایجاد اشتغال گام بردارند.

خان‌محمدی با بیان اینکه 30 درصد مراجعه‌کنندگان به ما درخواست کمک‌های مالی دارند، اضافه کرد: از زمانی که به عنوان نماینده این منطقه برگزیده شده‌ام، یک ریال هم در منطقه خرج نکرده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به وجود مراکز علمی و حوزوی در منطقه خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که اگر یک حوزه علمیه قوی داشته باشیم بهتر از وجود چند حوزه علمیه ضعیف در منطقه است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از رشته‌های دانشگاهی موجود در منطقه نمی‌توانند در آینده ثمری برای منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول