اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس:

بدترین گل‌های تاریخ را خوردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: برابر نفت آبادان بدترین گل‌های تاریخ را خوردیم و نتوانستیم 3 امتیازی که حق ما بود را کسب کنیم.

بدترین گل‌های تاریخ را خوردیم

مهدی تارتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به دیدار تیمش برابر نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در این بازی ما با برنامه‌ریزی و هدف مشخص وارد زمین شده و می‌خواستیم با سانتر از جناحین به دروازه حریف برسیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت نفتی‌ها به ویژه در خط دفاعی داشتیم، در هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای انجام داده و برای این بازی آماده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس ادامه داد: پس از آغاز بازی بلافاصله بازیکنان ما برنامه‌های تاکتیکی را در زمین اجرا و خیلی زود از طریق سانتر بر روی دروازه نفت آبادان به گل رسیدیم.

تارتار گفت: متاسفانه در این دیدار نیز با بدشانسی روبه رو شده و موقعیت‌های خوبی که در هر دو نیمه کسب کردیم به گل تبدیل نشد.

وی افزود: از سوی دیگر گل‌های بدی از نفت آبادان دریافت کردیم، به عنوان نمونه گل دوم نفت از فاصله 50 متری زده شده و ما بدترین گل‌های تاریخ را خوردیم.

* چرا می‌گوید گهر بد نتیجه گرفته است؟

سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس در پاسخ به این پرسش که دلیل نتایج ضعیف تیمش چه بوده است؟‌ گفت: به هیچ عنوان تصور نمی‌کنم نتایج ما با شرایط و توانایی‌ که داریم، ضعیف باشد.

تارتار بیان داشت: در برابر نفت آبادان در هر دو نیمه بر حریف تسلط کامل داشتیم و اگر بدشانسی گریبانگیر ما نمی‌شد، باید 3 امتیاز کامل را کسب می‌کردیم.

وی افزود: گهر تاکنون از 7 بازی 6 امتیاز را بدست آورده که اگر مشکلات تیم را لحاظ کنیم، مانند نداشتن زمین تمرین و بازی اختصاصی، عدم بهره‌مندی از حمایت هواداران دورود و بالاخره کم تجربگی و استفاده از بازیکنان جوان بومی، به طور قطع نمی‌توان گفت که ما ضعیف عمل کرده‌ایم.

تارتار تاکید کرد: طی 3 بازی اخیر ما 5 امتیاز کسب کرده‌ایم که این امر نشان دهنده حرکت رو به جلوی گهر است و به طور قطع در هفته‌های آینده نتایج بهتری بدست خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول