اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 13 طرح با هزینه 100 میلیارد ریال در قصرقند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: در هفتمین روز هفته دولت، 13 طرح با بیش از 100 میلیارد ریال در بخش قصرقند نیکشهر افتتاح شد.

افتتاح 13 طرح با هزینه 100 میلیارد ریال در قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، مهدی سرحدی در مراسم کلنگ احداث پل روی رودخانه کاجوی قصرقند اظهار داشت: در هفته دولت امسال 13 پروژه عمرانی، کشاورزی و راهسازی در مجموع با اعتبار 100 میلیارد ریال در بخش قصرقند شهرستان نیکشهر کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: اجرای طرح هادی و بهسازی معابر و احداث ساختمان دهیاری روستای حمیری، اجرای خط انتقال و احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی آب شرب شهر قصرقند در هفته دولت آغاز شد.

سرپرست فرمانداری نیکشهر بیان کرد: طرح‌هایی از جمله پست دامپزشکی قصرقند، استخر ذخیره آب کشاورزی روستای هیت، چاه کشاورزی روستای عزیزآباد، پوشش انهار سنتی روستای سیاهین درگ در هفته دولت در بخش قصرقند به بهره‌برداری رسید.

سرحدی ضمن تقدیر از توجه دولت به مناطق دورافتاده استان گفت: به یمن هفته دولت امسال، 77 پروژه با بیش از 135 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان هم در این آیین اظهار داشت: پل بزرگ بخش قصرقند از نوع بتنی با پایه‌های شمعی و 21 دهنه 22 متری به طول 462 متر است که 70 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای احداث آن در نظر گرفته شده است.

ایوب کرد بیان داشت: ساخت پل رودخانه کاجوی قصرقند به مدت 30 ماه طول می‌کشد.

وی اضافه کرد: در زمان بارندگی همواره به دلیل طغیان رودخانه کاجو، راه دسترسی روستاها به مرکز بخش قصرقند مسدود می‌شود که با بهره‌برداری از این پل دیگر انسداد راه‌های ارتباطی در مواقع بارندگی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول