اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی بتن آماده مازندران خبر داد

آغاز همکاری انجمن بتن مازندران با مراکز دانشگاهی

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی بتن آماده مازندران از آغاز همکاری انجمن بتن مازندران با مراکز عملی و دانشگاهی استان خبر داد.

آغاز همکاری انجمن بتن مازندران با مراکز دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رویان بعدازظهر امروز در نشست با مدیران و صاحبان واحدهای بتن آماده استان مازندران با اعلام اینکه بتن یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مصالح مصرفی در ساخت و سازها و پروژه‌های عمرانی است، بیان داشت: برای مصرف بتن  فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با استقرار بیش از چهل واحد بتن آماده در استان که 25 واحد از آنها دارای نشان استاندارد هستند و برای کیفی‌سازی و استحکام بناها و ساختمان‌ها بکارگیری می‌شود.

رئیس انجمن صنفی بتن آماده مازندران با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای مصرف بتن مناسب باید مداوم باشد، خاطرنشان کرد: مازندران از لحاظ زلزله‌خیزی و میزان رطوبت و نوع خاک نیازمند توجه خاصی در مقاوم‌سازی ساخت و سازها است.

وی با اشاره به کوتاه بودن عمر مفید بتن آماده یادآور شد:  فرماندهی پلیس استان و شورای ترافیک با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان به توافق رسیدیم تا تردد تراک میکسرها تسهیل شود.

رویان با اشاره به اینکه عمده‌ترین مواد اولیه مصرفی بتن آماده، سیمان و انواع سنگ دانه است، خاطرنشان کرد: تهیه مواد اولیه استاندارد نقش جدی در کیفیت بتن آماده دارند. همکاری خوبی ما بین شرکت سیمان نکا، انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه، سازمان استاندارد و انجمن بتن و انجمن کانی غیرفلزی شکل گرفت.

وی در ادامه به شروع همکاری انجمن بتن مازندران با مراکز عملی و دانشگاهی اشاره کرد و یادآور شد: کمیته فنی بتن با هدف ایجاد جدیدترین تکنولوژی بتنی برای درجه‌بندی مناسب و دریافت گرید مناسب تشکیل شد.

رئیس انجمن بتن مازندران در ادامه از اعلام آمادگی انجمن بتن مازندران برای همکاری با مراکز پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد.

وی اضافه کرد: انجمن بتن همفکری و هم‌افزایی خود را با کمیته بتن انجمن صنایع همگن کانی غیرفلزی خانه صنعت، معدن و تجارت شروع کرد تا هرچه بیشتر به مسائل و مشکلات این گروه کالایی رسیدگی شود.

رویان خواستار جلوگیری از ارائه مجوزهای جدید برای فعالیت واحدهای بتن آماده غیراستاندارد در مازندران شد و یادآور شد:  از نظر حجم کار و تولید بتن آماده دومین استان کشور هستیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول