اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

دادگاه سایر متهمان خمینی‌شهر شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگاه پرونده سایر متهمان پرونده خمینی‌شهر که به دلیل ارتباط با سایر افراد فراری مفتوح مانده بود، شهریورماه برگزار می‌شود.

دادگاه سایر متهمان خمینی‌شهر شهریور برگزار می‌شود

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به پرونده حادثه باغ خمینی‌شهر، اظهار کرد: دادگاه رسیدگی به متهمان باغ خمینی‌شهر شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد متهمان این پرونده 12 نفر هستند، افزود: در سال گذشته با دستور رئیس قوه قضاییه حکم متهمان این پرونده به طور فوق‌العاده در شعبه 18 دادگاه کیفری استان بررسی و جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: تعدادی از متهمان متواری و فقط حکم 9 نفر از متهمان حادثه خمینی‌شهر صادر شد که چهار نفر در این ارتباط اعدام و مابقی به 28 سال حبس محکوم شدند.

وی ادامه داد: پرونده دو نفر از متهمان این پرونده به دلیل ارتباط با سایر افراد فراری مفتوح ماند چرا که نیاز به تحقیقات بیشتری در این زمینه بود.

انصاری گفت: دو نفر در این ارتباط جدای از 9 نفر دستگیر شدند که دادگاه رسیدگی به پرونده این متهمان شهریورماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این متهمان هم‌چنان فراری است که انتظار داریم هر چه زودتر دستگیر شود.

به گزارش فارس، در سوم خردادماه سال گذشته عده‌ای از افراد شرور و متجاوز نیمه‌شب با ورود به یک همانی خصوصی خانوادگی در یکی از باغات اطراف شهر خمینی‌شهر در محدوده غربی اصفهان، مردان حاضر در این میهمانی را حبس کردند و با انتقال زنان به محلی دیگر آنان را مورد آزار و تجاوز قرار دادند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول