اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن مازندران:

نخستین محموله اقتصادی بانوان بازرگان مازندران صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن مازندران گفت: در آینده‌ای نه چندان دور نخستین محموله اقتصادی از طریق زنان بازرگان مازندران صادر می‌شود.

نخستین محموله اقتصادی بانوان بازرگان مازندران صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا عشریه بعدازظهر امروز در نخستین همایش مجمع بانوان اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: اتاق بازرگانی بانوان از سال 86 در ایران شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه110 بانوی ایرانی با کارت عضویت با اتاق بازرگانی همکاری دارند، افزود: این حوزه بسیار گسترده است و بانوان در این حوزه می‌توانند به اقتصاد ایران کمک کنند.

عشریه با اعلام اینکه بانوان کارآفرین موفق در این زمینه شناسایی می‌شوند، گفت: در آینده‌ای نه چندان دور نخستین محموله اقتصادی از طریق زنان بازرگان مازندران صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان ما در جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی داشتند و با توجه به شرایط اقتصادی الان بانوان می‌توانند نقش برجسته‌تری داشته باشند، ابراز داشت: مهم‌ترین موضوع با توجه به نام‌گذاری مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقتصاد است. رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران با تاکید بر اینکه باید رونق به اقتصاد باز گردد، گفت: محور توسعه اقتصادی صادرات است که بانوان باید نقش خود را در این امر ایفا کنند و ثابت کنند که بازرگانان خوبی هستند.

رئیس اتاق بازرگانی به اهداف زنان بازرگان اشاره کرد و گفت: توانمندسازی زنان عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران در انجام امور بین‌المللی، فراهم کردن زمینه حضور هر چه بیشتر زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی از اهداف این همایش است.

عشریه  تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از زنان بازرگان استان، معرفی فعالیت‌های شورای بانوان بازرگان به سازمان‌های داخلی و خارجی، شناسایی، جذب و تشویق زنان صاحب ایده، سرمایه‌گذار در داخل، خارج کشور تعامل و همفکری با اتاق فکر مازندران، تلاش برای اخذ مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت زنان در عرصه اقتصادی را مهم‌ترین برنامه‌های شورای زنان بازرگان است. 

به گزارش فارس، شورای بانوان بازرگان مازندران با انتخاب پنج هیئت مدیره کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول