اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده مازندران خبر داد

حمایت از بانوان توانمند در عرصه‌های اقتصادی در مازندران

خبرگزاری فارس:مدیر کل امور بانوان و خانواده مازندران گفت: از بانوان توانمند در عرصه‌های اقتصادی در مازندران حمایت می‌شود.

حمایت از بانوان توانمند در عرصه‌های اقتصادی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زهرا شرف‌الدین بعدازظهر امروز در نخستین همایش مجمع بانوان بازرگان مازندران اظهار داشت: از بانوان توانمندی که  در عرصه کشوری و استانی خود را به منصه ظهور برسانند در جهت تثبیت جایگاه‌شان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان به دلیل ویژگی‌های ذاتی، دقیق‌تر و جزیی‌تر نگاه می‌کنند و منظم تر امور را مدیریت می‌کنند، ابراز داشت: اگر فرصت در زمینه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و امکانات به بانوان داده شود ‌توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند. 

شرف‌الدین با بیان اینکه در تفکر دینی و فرهنگ اسلامی ‌بحث تجارت جنسیت نداریم و جواز تجارت هم برای مرد و هم برای زن تعریف شده است، خاطر نشان کرد: هیچ فرقی در این زمینه بین زن و مرد وجود ندارد.

این مسئول به زندگی حضرت خدیجه که نمونه یک زن مسلمان تاجر بود‌ اشاره کرد و گفت: در اقتصاد منابع مالی، منابع انسانی، شیوه‌ها و راه حل‌ها مهم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اعلام اینکه حضرت خدیجه با انتخاب مناسب خود در تجارت به قطب اقتصادی آن زمان تبدیل شدند، تصریح کرد: آنچه اسلام برای زن در کار داخل و خارج از منزل در نظر گرفته  برای آرامش جسمی و روحی زنان است و در تمام این فعالیت‌ها به زن امر نکرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه رکن و محور خانواده زن است و زن می‌تواند کار فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را انجام دهد، یادآور شد: باید کنار فعالیت اجتماعی خانواده خود را حفظ کند و کار بیرون نباید  موجب تزلزل در خانواده شود.

وی با بیان اینکه اهداف ما در کارهایی که می‌کنیم مهم است، بیان داشت: اهداف ما در زمینه کاری باید طوری باشد که وقتی به عقب نگاه می‌کنیم آنچه از ما برای نسل آینده می‌ماند تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول