اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی تنکابن خبر داد

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی تنکابن گفت: راه‌اندازی یک کمپ ترک اعتیاد بانوان با محوریت تنکابن در غرب مازندران در دستور کار قرار دارد که پیگیر آن هستیم.

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، صبح امروز به مناسبت هفته دولت دو طرح اشتغالزایی و دو پروژه رفاهی و یک مرکز خدمات مددجویان در بهزیستی تنکابن به بهره‌برداری رسید.

رئیس بهزیستی تنکابن در این مراسم با تبریک هفته دولت و تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی در کنار خدمات خود نگاه توانمندسازی و خروج از چرخه دریافت مستمری‌بگیری مددجو و ورود به حوزه توانمندی و اشتغال که منجر به استقلال اقتصادی مددجویان می‌شود را متذکر شد و بیان داشت: در این راه خیرین نیکوکار به‌عنوان مهم‌ترین یاور ما کمک‌های خوبی کرده‌اند و بسیاری از مددجویان در این طرح‌ها به توانمندی رسیده‌اند.

ولی شمسی با اشاره به اشتغالزایی این طرح‌ها خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 63 درصد بیشتر از ظرفیت هدف‌گذاری‌شده در شهرستان تنکابن اشتغالزایی کردیم و به 23 نفر از مددجویان نیز طرح مسکن مهر را معرفی کردیم. از سوی بهزیستی نیز به هر نفر مبلغ 4 میلیون وام بلاعوض اعطا  شد که این واحدهای مسکونی تکمیل و در شرف واگذاری‌اند.

رئیس بهزیستی تنکابن در ادامه تصریح کرد: 12 کمپ غیرمجاز در شهرستان طی برنامه هماهنگ شهرستانی ساماندهی و به سه کمپ به‌صورت تجمیع تبدیل شدند که در غرب و شرق و مرکز شهر فعالیت می‌کنند و یک کمپ غیرانتفاعی نیز در حال طی مراحل اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی یک کمپ ترک اعتیاد بانوان با محوریت تنکابن در غرب مازندران در دستور کار قرار دارد که پیگیر آن نیز هستیم.

رئیس اداره بهزیستی تنکابن خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد خدمات سازمان بر اساس اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی باید واگذار شود که طی سال‌های اخیر این امر در استان و شهرستان محقق شده و راه‌اندازی بسیاری از مراکز خدمات به‌ویژه مرکز خدمات جامع معلولان، مرکز توانبخشی روزانه سالمندان (بانوان) و چندین مرکز خدمات دیگر که در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول