اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

سلامت فرآورده‌های گوشتی و لبنی تأمین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: برای مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و سلامت جامعه، سلامت فرآورده‌های گوشتی و لبنی باید تأمین شود.

سلامت فرآورده‌های گوشتی و لبنی تأمین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز صبح امروز در نشست بررسی و مقابله با شیوع بیماری‌های مختلف دامی در شهرستان بافت اظهار داشت: در موضوع فرآورده‌های لبنی و دامی باید بخش اعظمی از تلاش ما در راستای پیشگیری از بیماری‌ها باشد.
وی با تبریک هفته دامپزشکی به فعالان این عرصه بیان داشت: روز دامپزشکی انسان را به یاد این می اندازد که دین اسلام به مخلوقات خدا احترام می‌گذارد.
فرماندار بافت خاطرنشان کرد: تلاش فعالان عرصه دامپزشکی که بسیار با تعصب فعالیت می‌کنند، قابل تقدیر است.
بهروز افزود: برای مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و سلامت جامعه، سلامت فرآورده‌های گوشتی و لبنی باید تأمین شود و پیشگیری از بیماری‌ها باید در مزارع و دامداری‌ها صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در عصر جدید بیماری‌های بین انسان و حیوان هر روز بیشتر می‌شود که این موضوع همتی مضاعف می‌طلبد.
سمیه صادقی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بافت نیز گفت: در سال جاری عملیات سمپاشی 281 هزار و 600 متر مربع و بیش از 178 هزار رأس دام سبک در بافت انجام شده است.
وی افزود: همچنین در سال جاری واکسیناسیون شاربن گوسفند و بز برای بیش از 106 هزار رأس دام، تب برفکی برای 5 هزار و 972 رأس گاو و پاستورلوز برای یک‌هزار و 558 رأس دام انجام شده است.
صادقی اظهار داشت: در این مدت 169 کیلوگرم گوشت قرمز و 426 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی غیر بهداشتی در سطح شهرستان بافت جمع‌آوری و معدوم شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول