اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فنی انجمن صنفی فرآورده‌های گوشتی اصفهان:

حداقل سرانه مصرف فرآورده‌های گوشتی ایرانیان 5 کیلوگرم است

خبرگزاری فارس: عضو کمیته فنی انجمن صنفی فرآورده‌های گوشتی اصفهان گفت: بر اساس نظر کارشناسان ایران، حداقل سرانه مصرف فرآورده‌های گوشتی در کشور 4.9 یا 5 کیلوگرم است که بسیار پایین‌تر از استاندارد جهانی است.

حداقل سرانه مصرف فرآورده‌های گوشتی ایرانیان 5 کیلوگرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احسان مرادیان‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش یک‌روزه بافت‌شناسی و کاربرد آن در فرآورده‌های گوشتی اظهار کرد: استفاده از فرآورده‌های گوشتی نیاز روز جوامع مدرن است و باید در سبد غذایی عموم مردم جای بگیرد.
وی بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ایران، حداقل سرانه مصرف فرآورده‌های گوشتی در کشور 4.9 یا 5 کیلوگرم است که بسیار پایین‌تر از استاندارد جهانی است.
عضو کمیته فنی انجمن صنفی فرآورده‌های گوشتی گفت: در تولیدات فرآورده‌های گوشتی سعی شده که میزان کلسیم تقریباً به نصف حد مجاز جهانی برسد که این میزان در استاندارد جهانی 200 pmm ثبت شده است.
وی عنوان کرد: قرار است که میزان کلسیم در فرآورده‌های گوشتی تولیدی به 100 یا 110 ppm برسانیم.
مرادیان‌نژاد که خواستار ارتباط بیشتر صنایع گوشتی با دانشگاه شد، تصریح کرد: پذیرای طرح‌های تحقیقاتی و پروپزال‌های دانشجویان نخبه اصفهان هستیم.
وی افزود: در سال جاری کمیته فنی انجمن صنفی فرآورده‌های گوشتی به منظور بررسی چالش‌های موجود پیش‌روی این انجمن و در راستای حفظ سلامتی مصرف‌کننده تشکیل شده است.
عضو کمیته فنی انجمن صنفی فرآورده‌های گوشتی با رویکرد علمی و پژوهشی به دنبال رفع معضلات و مشکلات پیش‌روی انجمن‌های صنفی است، ادامه داد: این کمیته تصمیم دارد که سلسله همایش‌های بررسی چالش‌های فرآوری فرآورده‌های گوشتی را برگزار کند که این نشست نخستین آن است.
انتهای پیام/ج30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول