اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

استفاده از بافت‌های غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان گفت: استفاده از بافت‌های غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی و عرضه به مصرف کنندگان ممنوع است.

استفاده از بافت‌های غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استاندارد لرستان، محمدرضا واعظی‌پور با اشاره به اصلاحیه شماره 2 استاندارد ملی در خصوص عرضه فرآورده‌های گوشتی، گفت: استفاده از بافت‌های غیرمجاز نظیر ریه، جگر، سنگدان، دنبه، استخوان و پوست در فرآورده‌های گوشتی ممنوع است.
وی اظهار داشت: اجرای این اصلاحیه از ابتدای مردادماه سال جاری لازم الاجرا شده و برهمین اساس استفاده از هر نوع بافت غیرمجاز در فرآورده‌های گوشتی ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: درصورت مشاهده این نوع تخلف در واحدهای صنفی مربوطه، نسبت به تعلیق پروانه کاربرد نشان استاندارد ملی واحد متخلف اقدام می‌شود.
واعظی‌پور گفت: در همین زمینه تمام فرآورده‌های گوشتی موجود در بازار این استان نیز مورد ارزیابی قرار گرفته تا موارد تخلف بررسی و برابر قانون اقدام شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول