اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مدیران قم باید به مدیر استراتژیک تبدیل شوند

خبرگزاری فارس: استاندار قم به توان و ظرفیت ویژه مجموعه مدیریتی استان اشاره کرد و گفت: مدیران استان قم از توان لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر استراتژیک برخوردار هستند.

مدیران قم باید به مدیر استراتژیک تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این روزها، روز پاسداشت و ارج نهادن به زحمات شما مجموعه‌های اداری است.

وی با اشاره به فلسفه برگزاری نشست هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان دستگاه‌های استان خاطر نشان کرد: این نشست بر اساس برنامه‌ای است که در مراسم معارفه خود مطرح کردم تشکیل شده و در واقع نوعی کارگاه آموزشی در خصوص تدوین آمایش سرزمین است.

استاندار قم محور اصلی این جلسه را همفکری و ایجاد انسجام و هماهنگی لازم بین همه مجموعه‌های مدیریتی و رده‌های کارشناسی دستگاه‌های استان در خصوص تدوین سند آمایش سرزمین و دیگر برنامه‌ها و اسناد بالادستی عنوان و تصریح کرد: این جلسات آموزشی و توجیهی در آینده نیز با حضور همین اعضا و دیگر صاحبنظران برگزار خواهد شد.

پیریایی از جهانشهر بودن به عنوان کلید واژه و مهم‌ترین معرف برای شهر مقدس قم نام برد و افزود: مجموعه 30 هزار نفری شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، باید شرایط و زمینه‌های تحقق و تقویت، چنین ویژگی ممتازی را فراهم کنند.

وی لزوم توجه مدیران و بدنه اجرایی استان به اهمیت و ویژگی‌های خاص خدمت در استان مقدس قم به عنوان کانون معنویت و پایگاه اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام را یاد‌آور شد و گفت: در مسیر توسعه و عمران، فرصت‌ها باید در کنار تهدیدها و قوت‌ها در کنار ضعف‌ها دیده شوند.

نماینده عالی دولت در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای شناسایی و رفع موانع ذهنی و انگیزشی کارکنان، لزوم توجه جدی به امور رفاهی و معیشتی این قشر در استان را خواستار شد و افزود: میزان سرانه رفاهی و برخورداری کارکنان ادارات استان از شاخص‌های رفاهی و تعاونی‌های مصرف و مسکن موضوع مهمی است که باید نسبت به میانگین کشوری، محاسبه و کسری آن جبران شود.

استاندار قم با بیان اینکه مبانی اندیشه در قم فراهم است اظهار کرد: مدیران باید از این ظرفیت معنوی به بهترین شکل ممکن در زمینه پیشبرد بهتر امور استفاده کنند.

پیریایی قم را محل القائات معنوی و فضایی مناسب برای کار و تلاش و خدمت برشمرد و افزود: مدیریت و کار در قم، هم فرصت و هم قوت است و نه فقط استان، که کل کشور و جهان اسلام از آثار و برکات کار مدیران قم بهره‌مند می‌شوند.

وی به توان و ظرفیت ویژه مجموعه مدیریتی استان اشاره کرد و گفت: مدیران استان قم از توان لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر استراتژیک برخوردار هستند.

استاندار قم با بیان اینکه شأن مدیران قم بالاست افزود: ضرورت چنین شأنی، پرهیز از ورود به مسائل غیر ضروری، نگاه عاجزانه نداشتن به مشکلات و عدم تضعیف اراده و روحیه جمعی است.

پیریایی با اشاره به اینکه یک سال باقیمانده دولت دهم، یک سال مهم و فرصت خوبی برای خدمت‌رسانی است تصریح کرد: در این زمان به هیچ عنوان، روال عادی در پیگیری امور را قبول نداشته و از مدیران می‌خواهم که با قوت و جدیت و به صورت ویژه، امور حوزه‌های مختلف از جمله، اشتغال، مسکن، کشاورزی و پروژه‌های محرک استان نظیر فرودگاه را پیگیری و به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول