اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییر 2 مدیر صورت گرفت

تغییر ماهانه مدیریت بنیاد شهید در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند روز آینده دومین مدیرکل این نهاد در فاصله کمتر از دو ماه تودیع می‌شود.

تغییر ماهانه مدیریت بنیاد شهید در کهگیلویه و بویراحمد

سید مهرعلی مختاری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن اسحاق دست‌گزین مدیرکل فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از این استان صحت دارد یا نه، اظهار کرد: طبق آخرین تصمیماتی که در سازمان بنیاد شهید کشور اتخاذ شده است، وی در روزهای آینده به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان مشغول خواهد شد.

سخنگوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تایید خبر رفتن اسحاق دست‌گزین از این استان گفت: وی در همین مدت اندک همزمان به عنوان مدیرکل بنیاد شهید هر دو استان هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد خدمت می‌کرد که در صورت نهایی شدن تصمیم بنیاد شهید کشور، وی به استان هرمزگان برخواهد گشت.

مختاری‌نیا ادامه داد: گفته می‌شود علت تغییر مدیریت بنیاد شهید این استان، تقاضاهای مقامات و مسئولان اجرایی و روحانی استان هرمزگان برای برگشت وی به استان خود بوده است.

*جایگزین اسحاق دست‌گزین، بومی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد این تغییرات پی در پی مدیران و آن هم به فاصله کمتر از دو ماه را به ضرر استان خواند و تاکید کرد: باید نهایت بهره را از مدیران توانمند برای خدمت به مردم و جامعه شریف ایثارگران برد.

مختاری‌نیا از معلوم نبودن جانشین اسحاق دست‌گزین برای تصدی مسئولیت بنیاد شهید این استان خبر داد و بیان کرد: امید است به گونه‌ای تصمیم گرفته شود که خللی در برنامه‌ها و خدمات این نهاد به جامعه هدف خود به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: بر اساس گفته‌های مدیرکل فعلی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بعدی به احتمال بسیار زیاد بومی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی امیری مدیرکل قبلی بنیاد شهید این استان به علت اختلافاتی که با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشت، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری معرفی شد و اسحاق دست‌گزین با حفظ سمت به جای وی منصوب شد ولی کمتر از دو ماه وی نیز باید در انتظار مراسم تودیع و معارفه باشد.

این در حالی است که استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد نیز در چند روز آینده از این استان خواهد رفت و به عنوان استاندار اردبیل معرفی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول