اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

مازندران نیازمند اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران نیازمند اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی است.

مازندران نیازمند اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در مراسم بهره‌مندی 15 روستای بابل از گاز طبیعی با تقدیر از خدمات دولت خدمتگزار بیان داشت: این استان و شهرستان نیازمند پروژه‌های کلان ملی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و صنعتی بوده که تاکنون مظلوم واقع شده، این حق مردم ولایی و دین‌مداراست که از خدمات بیشتر دولت برخوردار شوند.

ناصری ادامه داد: مازندران با وجود ظرفیت‌های مختلف می‌تواند آسیای میانه را در بر گیرد. نیاز است پروژه‌های کلان اقتصادی، عمرانی و تولیدی را در این استان و شهرستان شاهد باشیم که در این راستا باید فعالیت مضاعفی در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بیشتر  در این استان و شهرستان صورت گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: بعد از 33 سال با وجود سنگ‌اندازی و توطئه‌های مختلف امام سازندگی را جهاد در راه خدا دانست، این حق مردم است که در نظام اسلامی از بالاترین نعمات الهی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: اسلام معتقد است باید محله مسلمان‌نشین شعبه‌ای از شعبات بهشت باشد و همه امکانات، رفاه و محبت همانند توصیفی که خدا از بهشت می‌کند در زندگی مسلمانان مشاهده شود.

ناصری با اشاره به اینکه ایران نخستین کشور دارنده گاز در صحنه جهانی است عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی این حق مردم است تا سریع‌تر از زمان‌های قبل از نعمت الهی گاز طبیعی، آب شرب سالم و برق برخوردار شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این امکانات مردم روستا باید از درآمد مناسب برخوردار شوند، زیرا اصل بهره‌وری خانواده در اسلام داشتن رفاه و امکانات در کنار درآمد مناسب است.

وی درباره اشتغال اذعان داشت: باید چاره اندیشی مناسبی برای اشتغال جوانان صورت گیرد تا جوانان ما گرفتار غربت نشوند، در این راستا مسئولان باید با برنامه‌ریزی درست و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب سبب افزایش درآمد مردم شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول