اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

برخی افراد در شهرداری اقدامات اقتصادی خارج از چارچوب انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی افراد در شهرداری بدون توجه به بیت‌المال اقدامات اقتصادی خارج از چارچوب اداری انجام می‌دهند.

برخی افراد در شهرداری اقدامات اقتصادی خارج از چارچوب انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌رضا شیران ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر با بیان اینکه افراد فعال در شهرداری حقوق خود را از بیت‌المال دریافت می‌کنند، بنابراین نباید به دیگر اموری که مستقیم با شهرداری ارتباط دارد، وارد شوند، اظهار کرد: در حال حاضر برخی پرسنل و مهندسان شهرداری اقدامات غیر قانونی و اقتصادی خارج از چارچوب وظایف اداری انجام می‌دهند.

وی افزود: با وجود هشدارهای متعدد از سوی اعضای شورای شهر هنوز مواردی از این دست دیده می‌شود که باید شرایطی برای پیش‌گیری از آن به وجود آید که به نظر می‌رسد، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه پرسنل به ویژه مهندسان فنی شهرداری برای ارتقای سطح علمی و نیز جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان هم‌چنین با اشاره به رفتار آزار دهنده موتورسیکلت‌سواران در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر ادامه داد: در حال حاضر جوانان موتورسوار قانون‌گریز با ارتکاب خلاف‌های مکرر از جمله عبور از چراغ قرمز و محل عابرپیاده و مانورها و عملیات آکروباتیک در خیابان‌ها به راحتی در خیابان‌های شهر رفت و آمد می‌کنند و این در حالی است که موتور افرادی که از راه وسیله نقلیه خود روزی خانواده خود را تأمین می‌کنند، توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه موتورسواران و دوچرخه‌سواران عاملان اصلی تهدید امنیت مردم در پارک‌ها و فضاهای سبز هستند، تصریح کرد: موتورسوارانی که در استخدام بعضی از شرکت‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها هستند بیشترین آسیب را به مردم وارد می‌کنند.

شیران با اشاره به اینکه تهیه و نصب جعبه‌های بزرگ و عریض بر روی موتورسیکلت‌ها و تردد در لابه‌لای خودروها خلاف است، تاکید کرد: برای پیش‌گیری از خلاف‌های مکرر این موتورسواران گرفتن تعهد از شرکت‌ها و رستوران‌هایی که آنها را به استخدام خود درآورده‌اند و احترام به قوانین و جلوگیری از هر گونه تخلف محسوس و نامحسوس ضروری است.

وی با بیان اینکه باید تخلفات این موتورسواران متوجه آنها و شرکت‌ها و رستوران‌های استخدام‌ کننده شود، گفت: نصب پلاک راهنمایی و رانندگی در عقب و جلوی موتورسیکلت‌ها به طوری که به راحتی در دید پلیس و مردم باشد به عنوان دیگر راهکارهای جلوگیری از خلافکاری آنها باید مورد توجه جدی پلیس راهور قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: به نظر می‌رسد، پلیس راهور ابزار و توان جلوگیری از موتورسواران متخلف و قانون‌گریز را ندارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول