اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

سفر سران به اصفهان زمینه‌ساز تعاملات تمدن‌های مختلف است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: سفر سران کشورهای جنبش عدم تعهد و هیئت‌های خارجی به اصفهان زمینه‌ساز ایجاد تعاملات میان تمدن‌های مختلف است.

سفر سران به اصفهان زمینه‌ساز تعاملات تمدن‌های مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با خورخه آریانو، وزیر امور خارجه اکوادور بیان کرد: اصفهان به دلیل وجود جاذبه‌های مهم تاریخی در اصفهان و حوزه تأثیرگذاری علمی و مذهبی یکی از مهم‌ترین کشورهای ایران اسلامی در حوزه تاریخ، تمدن، فرهنگ و هنر به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان می‌تواند به عنوان یک منطقه هدف در حوزه گردشگری کشورها و مردم مختلف جهان قرار گیرد، افزود: کارنامه اصفهان مملو از پیشینه فرهنگی و تاریخی است و با اتکا به همین موضوعات از ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تاکید کرد: ویژگی‌های استان اصفهان تنها در حوزه میراث فرهنگی، فرهنگ و هنر خلاصه نشده است و اصفهان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه علم و فناوری، موفقیت‌های بسیار زیادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کلان استان اصفهان همواره برای توسعه روابط با دیگر شهرها و کشورهای جهان پیش‌قدم بوده‌اند، گفت: ایران و اکوادور وجوه مشترک فراوانی در حوزه‌های مختلف دارند و در همین راستا اصفهان از تعامل هرچه بیشتر با کشور اکوادور و شهرهای بزرگ این کشور استقبال می‌کند.

اسماعیلی افزود: امیدوارم سفر وزیر هماهنگی امنیت کشور اکوادور به اصفهان آغاز تعاملات مهم میان این دو کشور باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری اجلاس کشورهای عدم تعهد در ایران اسلامی و بازدید سران این کشورها از شهرهای تاریخی نظیر اصفهان زمینه‌ساز ایجاد تعاملات سازنده میان تمدن‌های مختلف شهرهایی مانند اصفهان و شهرهای دیگر کشورهای جهان است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول