اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

نشست سران عدم تعهد در ایران آمریکایی‌ها‌ را در یک سکوت کامل فرو برد

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: نشست سران عدم تعهد در ایران آمریکایی‌ها‌ را در یک سکوت کامل فرو برد.

نشست سران عدم تعهد در ایران آمریکایی‌ها‌ را در یک سکوت کامل فرو برد

حسن قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ایران در حال حاضر کانون توجه کشورهای منطقه و رسانه‌های جهانی است و ایران می‌تواند با توجه به گستردگی جنبش عدم تعهد، در معادلات آتی بین‌المللی نقش بارزی را بازی کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی ادامه داد: فشارهای سیاسی غرب و صهیونیست‌ها و همچنین تحریم‌های اخیر، فرصتی در اختیار غرب قرار داده است تا تحرکات خود علیه ایران را افزایش دهند و امیدوارم از طریق این نشست فرصتی فراهم شود تا مقامات ایرانی در سه سال آینده که ریاست اجلاس عدم تعهد را برعهده دارند، بتوانند در معادلات بین‌المللی نقش مهمی را ایفا کنند.

قاسمی گفت: در جریان نشست عدم تعهد باید نهایت استفاده را از ظرفیت‌های ایجاد شده ببریم، برای مثال، کارشناسان بیشتر کشورها در این اجلاس حضور دارند و فرصت بسیار مغتنمی است تا بخش خصوصی ما نیز با کارشناسان اقتصادی این کشورها تعاملات مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهد هستیم که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نیز در یک سکوت کامل فرو رفته‌اند و امیدوارم در شرایط کنونی رسانه‌های ما بتوانند به درستی به رسالت خود عمل کنند و ابعاد داخلی و بین‌المللی این مسئله را به‌خوبی برای مردم تبیین کنند.

قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی با اشاره به تحرکات شیوخ عرب برای جلوگیری از ورود مرسی به ایران عنوان کرد: آنها تلاش می‌کنند تا رابطه ایران و مصر، همچنان در شرایط دوران مبارک باقی بماند و به همین منظور تلاش کردند تا از سفر مرسی و همچنین دبیرکل سازمان ملل به ایران جلوگیری کنند که در این زمینه موفق نبودند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول