اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

5 پروژه شاخص در سرفاریاب چرام اجرایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری سرفاریاب گفت: همزمان با هفته دولت پنج پروژه شاخص استانی از جمله آبرسانی روستایی و کشاورزی در این منطقه اجرایی شد که در نوع خود در همه دوره‌ها بی‌نظیر بود.

5 پروژه شاخص در سرفاریاب چرام اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمد رازی‌پور صبح امروز در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت شهرستان چرام اظهار داشت: در سرفاریاب بیش از 38 پروژه در سال گذشته به حالت اجرا در آمده که حدود 10 پروژه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پنج پروژه خوب و شاخص استانی در بخش سرفاریاب کار شده، عنوان کرد: پروژه آب‌رسانی تحت فشار صحرای جمال‌الدین با 205 هکتار و اشتغال‌زایی 84 نفر، پروژه سامان‌دهی روستای سرفاریاب و آسفالت آن و جدول‌گذاری و زیرسازی سرفاریاب از جمله این پروژه‌ها است.

بخشدار سرفاریاب با اشاره به آب‌رسانی مجتمع شهدای پشته زیلایی گفت: در این پروژه از عمیق‌ترین جای شهرستان آب پرتاب ‌شده و به بالاترین نقطه شهرستان یعنی سرفاریاب آب‌رسانی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در این پروژه چندین نفر از کارگران مجروح شدند، خاطرنشان کرد: در پروژه آب‌رسانی پشته زیلایی که یکی از سخت‌ترین پروژه‌های ماندگار دولت دهم بود، 900 خانوار از نعمت آب بهره‌مند شدند.

وی پروژه شروگراب را پروژه چهارم شاخص اعلام کرد و گفت: بهره‌برداری این پروژه نقطه امیدی برای شهرستان چرام و بخش سرفاریاب است.

رازی‌پور جاده باغچه سادات را نقطه خروج شهرستان از بن‌بست و ارتباط جنوب با مرکز استان دانست و اذعان داشت: قطعه «الف» این پروژه در حال پخش قیر و آسفالت و قسمت «ب» آن توسط سپاه پاسداران در حال اجرا است.

بخشدار سرفاریاب اعتبار پروژه‌های عمرانی در هفته دولت را 60 میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول در سرفاریاب با اشاره به اینکه 90 درصد روستاهای سرفاریاب از نعمت آب برخوردار هستند، تاکید کرد: تنها روستاهایی که مشکل آب دارند روستای بیدک و بیدانجیر است.

وی اضافه کرد: به روستای بیدانجیر 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی تخصیص داده شده و سه پیمانکار در حال اجرای این پروژه هستند که در بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رازی‌پور با بیان اینکه در خصوص راهسازی مشکلاتی وجود دارد، متذکر شد: راه روستایی امامزاده محمود، مندون به سواری، راه پشت چندار و امامزاده حمزه به ورودی سرفاریاب آسفالت شده و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول