اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

آستارا آماده جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا آمادگی این شهرستان مرزی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را اعلام کرد.

آستارا آماده جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا کیوان اسدپور صبح امروز در جلسه سرمایه‌گذاری خارجی استان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: آستارا با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند قطب جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد.

وی با بیان اینکه آستارا می‌تواند با توانمندی‌های بالقوه خود کمک قابل توجهی به تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی کند افزود: دولت خدمتگزار همواره از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی حمایت می‌کند و حتی مجلس نیز در این زمینه اقدام‌های بسیار ارزشمندی را برای سهولت سرمایه‌گذاران انجام داده است.

این مسئول با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: با توسعه تجاری در کشور به ویژه در گیلان که با حمایت و توسعه سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی تحقق می‌یابد، می‌توانیم با تحریم دشمنان مبارزه کنیم.

وی بهره‌برداری از فاز نخست بندر آستارا را در توسعه اقتصادی این منطقه مهم دانست و خاطر نشان کرد: آستارا شهرستانی اقتصادی و تجاری است و سومین مرز ترانزیت ورودی کشور محسوب می‌شود که با حجم مبادله سالانه 500 هزار تن کالا یکی از قابلیت‌های توانمند است.

اسدپور با بیان فرازهایی از فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب درباره توسعه شتابان ایران اسلامی و حمایت از سرمایه‌گذاران اذعان کرد: اگر بخواهیم به نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای سال 1404 معین کرده‌اند برسیم باید تمام توانمندی‌های موجود را به‌کار ببریم.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد تعدادی از تجار و فعالان بخش خصوصی راهکارها و انتقادهای لازم را در راستای توسعه و سهولت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ارائه دادند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول