اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

در جشنواره علمی "علم تا عمل" 4 طرح برای ارائه داریم

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در جشنواره علمی علم تا عمل 4 طرح برای ارائه داریم که به استانداری معرفی شده است.

در جشنواره علمی "علم تا عمل" 4 طرح برای ارائه داریم

سینا زرشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مهر ماه سال‌جاری در رشته برق گرایش مخابرات دانشجو می‌پذیرد‌.

زرشکی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه به طور کلی 6 رشته مهندسی شیمی، برق قدرت، مهندسی مکانیک، کامپیوتر سخت‌افزار و مهندسی IT و رشته برق گرایش مخابرات دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه امسال 2 هفته زود‌تر بازگشایی می‌شود‌، خاطرنشان کرد: 18 شهریور ماه زمان بازگشایی سال تحصیلی جدید 92-91 دانشگاه است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی جدید با همکاری بسیج دانشجویی در ستاد مهر در مهر برنامه بازدید دانشجویان از صنایع استان را در راستای آشنایی دانشجویان با صنایع استان در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 800 دانشجو در دانشگاه صنعتی مشغول به تحصیل هستند، گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا است اما توانسته است با کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف توان علمی خود را نشان دهد.

این پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی گفت: در سالی که مزین است به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشجویان خود را به سمت ساخت دستگاه‌های مورد نیاز در رشته‌های مختلف سوق داده است.

وی افزود: برج جذب آکنده، دستگاه اندازه‌گیری نرم شدن قیر و توربین آبی از جمله دستگاه‌های طراحی شده توسط دانشجویان این دانشگاه است‌.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در جشنواره علمی علم تا عمل 4 طرح برای ارائه داریم که به استانداری معرفی شده است.

وی شبیه‌ساز پرواز، سیستم رادیویی شناسایی فاقد چیت، نقطه نرم شدن قیر را از طرح‌های معرفی شده در راستای شرکت در جشنواره علمی علم تا عمل برشمرد.

زرشکی در پایان گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در راستای جلب مشارکت کارکنان و دانشجویان و نیز در راستای سیاست‌ها و مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری در جهت گسترش فرهنگ همیاری تکریم ارباب‌رجوع در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با دانشجویان‌، اعضای هیئت علمی‌، کارکنان و … و حل مشکلات آنان اقدام به طراحی و راه‌‌اندازی ساختار جامع و پویای انتقادات، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات از ابتدای شهریور ماه کرده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول