اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 25 هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای بیش از 25 هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط در کنگان خبر داد.

اجرای 25 هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح چند طرح برق‌رسانی در شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف کشور پیشگام بوده و بر اساس آمار موجود بیشترین میزان خدمات را انجام داده است.

وی افزود: توجه به دغدغه‌های مردم و حل مشکلات این عزیزان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت نهم و دهم بوده و بدون اغراق تا حدود زیادی مشکلات مردم را برطرف کرده‌ایم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال بیش از 50 میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیرساختی در کنگان اجرایی و عملیاتی شده و این امر موجبات رفاه و عمران و آبادانی را فراهم کرده است.

یزدان‌شناس از توسعه شبکه‌های برق شهری و روستایی در شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: بیشتر مناطق روستایی کنگان نیز از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

وی از اجرای بیش از 25 هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط در کنگان خبر داد و افزود: توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه برق شهری شامل 11 هزار و 180 متر شبکه فشار ضعیف، 3 هزار و 904 متر شبکه فشار متوسط، 23 دستگاه پست هوایی و دو دستگاه پست زمینی با اعتبار 14 میلیارد و 675 میلیون ریال از طرح‌های مهم برق‌رسانی در کنگان است.

فرماندار کنگان اذعان کرد: توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه برق روستایی شامل 8 هزار و 828 متر شبکه فشار ضعیف، یک‌هزار و 870 متر شبکه فشار متوسط و 11 دستگاه پست هوایی با اعتبار 7 میلیارد و 925 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی نیز از جمله این طرح‌هاست.

یزدان‌شناس اضافه کرد: امروز دو طرح ارزشمند نیز در بندر سیراف مورد بهره‌برداری قرار گرفته که شامل افتتاح طرح عمران شهری و آغاز عملیات اجرایی یک طرح بهداشتی است و در مجموع 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برای آنها هزینه شده است.

وی اظهار داشت: طرح بهداشتی شامل احداث دو واحد پانسیون مرکز بهداشتی در بندر سیراف است که اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریالی آن از محل سفر مقام معظم رهبری تامین شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول