اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه نخست امسال انجام شد

ثبت 80 طلاق در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت و احوال کنگان از ثبت 80 طلاق در شهرستان کنگان در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

ثبت 80 طلاق در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حیدر عمرانی شامگاه پنجشنبه در نشست مسئولان دستگاه‌های شهرستان کنگان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت از مهم‌ترین ظرفیت‌های پیشرفت و توسعه کشورها محسوب می‌شود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق از مهم‌ترین راهکارها برای اجرای برنامه‌های دقیق و بهبود برنامه‌ریزی توسعه‌ای توسط مسئولان است و ثبت احوال در این زمینه نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند.

عمرانی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبتی ولادت مربوط به نقاط شهری شهرستان کنگان است بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 771 ولادت در شهرستان کنگان ثبت شده که از این تعداد ولادت، 687 نفر آن در شهر و 84 نفر نیز در روستا ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در آنالیز آماری افراد متولد شده پسران گوی سبقت را از دختران ربوده‌اند اضافه کرد: آمار و اطلاعات موجود نشان‌‌دهنده آن است که 52 درصد از آمار تولد شهرستان کنگان مربوط به پسرها است و از 771 نوزاد متولد شده 403 نفر پسر و 368 نفر دختر هستند.

این مسئول ابراز داشت: ثبت آمار وفات یکی از وظایف و فعالیت‌های ثبت احوال است و از ابتدای سال جاری تاکنون 130 مورد وفات در اداره ثبت احوال شهرستان کنگان ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کنگان عنوان کرد: ارائه اطلاعات آمار وفات شهرستان کنگان حاکی از آن است که تعداد 95 مورد آن در شهرها و 35 مورد دیگر روستایی هستند.

عمرانی گفت: در آمار وفات آقایان سهم بیشتری نسبت به بانوان به خود اختصاص داده‌اند و از مجموع 130 مورد مرگ و میرهای امسال 82 نفر مرد و 48 نفر زن بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کنگان با اشاره به اینکه مجموعا 389 مورد ازدواج از ابتدای امسال تا 15 مرداد در شهرستان به ثبت رسیده افزود: از این تعداد 280 مورد آن شهری و 109 مورد دیگر مربوط به روستایی است.

وی در ارتباط با آمار طلاق طی پنج ماهه اول شهرستان نیز گفت: تا نیمه مرداد سال جاری 80 مورد طلاق به ثبت رسیده که از این میان 59 مورد آن شهری و 21 مورد دیگر روستایی بوده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول