اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

احداث 2 جایگاه سنجش آلودگی هوا در عسلویه و کنگان

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از احداث و تجهیز 2 جایگاه سنجش آلودگی هوا در عسلویه و کنگان خبر داد.

احداث 2 جایگاه سنجش آلودگی هوا در عسلویه و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری شامگاه پنجشنبه در آئین بازدید مسئولان از گلزار شهدای عسلویه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه امروز محسوب می‌شود و ایران اسلامی را در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان حفظ می‌کند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی یکی از اهدافی است که دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به آن داشته و بهسازی گلزارهای شهدا در سطح کشور از اقدامات مهمی است که دولت به منظور تحقق این هدف انجام داده است.

نادری بیان داشت: در عصر گسترش ارتباطات و رسانه‌ها با توجه به حجم مشغله‌ها و دغدغه‌های مردم باید آشناسازی مردم خصوصا نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان‌های شهدا را یکی از اهداف مهم خود بدانیم و از تمام توان و پتانسیلی که در اختیار داریم برای تحقق این هدف بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه توجه مسئولان به اهداف شهدا عزت و اقتدار میهن اسلامی را حفظ می‌کند اضافه کرد: با گام گذاشتن در مسیر شهدا در واقع مسئولین می‌توانند راه اصلی خود را گم نکنند و به عبارتی به اهداف شهدا جامه عمل بپوشانند که در این صورت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.

این مسئول اذعان داشت: منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی و صنعتی ایران اسلامی محسوب می‌شود و در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی نقشی مهم ایفا کرده است.

بخشدار ویژه عسلویه خطاب به مدیران منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی سبب می‌شود که ایران اسلامی با سرعت بیشتری مسیر توسعه را بپیماید و در کنار تمامی این فعالیت‌ها باید به فعالیت‌های فرهنگی و دینی توجهی خاص شود.

نادری افزود: البته در سال‌های اخیر همواره فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای صورت پذیرفته، اما آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، گسترش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی است.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به اهمیت مصوبات سفر مقام معظم رهبری در عسلویه یادآور شد: در سفر فروردین ماه سال 90 رهبر معظم انقلاب به عسلویه و شهرستان کنگان 666 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای 145 طرح عمرانی مصوب شد که این طرح‌ها با کیفیت و شتاب بسیار خوبی در دست اجراست.

نادری از اجرای فاز دوم پروژه آسیب‌های اجتماعی در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: احداث چهار خانه عالم، احداث 2 مدرسه علمیه، احداث 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و احداث دو واحد کانون فرهنگیان از جمله این طرح‌هاست که در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی از احداث و تجهیز 2 جایگاه سنجش آلودگی هوا در عسلویه و کنگان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم شاهد توسعه شهرستان و رضایت خاطر مردم باشیم.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول