اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه هفته دولت

دستگاه‌های دولتی عملکرد خود را پنهان نکنند

خبرگزاری فارس: هفته گرامی‌داشت دولت فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد و تلا‌ش‌های انجام شده است، دستگاه‌های دولتی عملکرد خود را پنهان نکنند.

دستگاه‌های دولتی عملکرد خود را پنهان نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دهه اول شهریور ماه را هفته دولت نامیده‌اند.

این مناسبت به واسطه شهادت اعضای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر در دهه 60 انقلاب اسلامی بوده که هر ساله در این تاریخ برنامه‌های ویژه‌ای از سوی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کلان و در استان‌ها نیز توسط مسئولان ارشد استان تدوین و اجرایی می‌شود.  

در استان ایلام نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای از جمله افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های شاخص عمرانی از سوی مسئولان استانی در نظر گرفته شده است.

امیدواریم امسال با توجه به تأکید مسئولان ارشد استان از جمله اعلایی استاندار ایلام و حتی معاونین وی در استانداری، توجه ویژه‌ای به اطلاع‌رسانی در خصوص افتتاح طر‌ح‌های مورد نظر شود.

متاسفانه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام هنوز ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها را ندانسته و این عمل را نوعی حرکت تشریفاتی غیر ضروری می‌دانند.  

در صورتی که همواره از سوی مسئولان ارشد کشوری به ویژه مقام معظم رهبری در خصوص اعلام کارهای انجام شده به مردم توصیه شده است حتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیانات ارزشمندشان همواره اعلام می‌فرمودند "کارهای انجام شده را برای مردم بیان کنید". 

توجه به این مهم سبب می‌شود که مردم بیش از گذشته در جریان کارهای انجام شده مسئولان قرار گرفته و در نتیجه سبب دلگرمی بیشتر آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

نگارنده این یادداشت ضمن تبریک این ایام به دولتمردان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان می‌کند دستگاه‌های دولتی با استفاده از ابزارهای قوی رسانه‌ای استان به این نکات توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول