اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

عملکرد مسئولان باید به رؤیت مردم برسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: هفته دولت هفته پاسخگویی دستگاه‎های اجرایی به مردم است و عملکرد همه ما باید به رؤیت مردم برسد.

عملکرد مسئولان باید به رؤیت مردم برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی عصر یکشنبه در جمع مدیران ادارات شهرستان رامیان اظهار داشت: همه ما در برابر مردم مسئول هستیم و با توجه به سیاست‎های نظام جمهوری باید شرایط بهره‎مند شدن مردم از بهترین امکانات را فراهم کنیم لذا همه مسئولان طرح و برنامه‎های خود را برای حرکت رو به جلو نظام هماهنگ کنند و مردم را در جریان هر آنچه انجام داده‎اند قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: البته این به آن معنی نیست که مسئولان در روزهای دیگر سال تعهدی نسبت به مردم ندارند و چنانچه مردم ما متشکل از اقشار و اقوام مختلف مطالبه‎ای معقول داشته باشند نسبت به این موضوع بی‎تفاوت باشند.

فرماندار رامیان اضافه کرد: هر کدام از ما در هر پست و مقامی که هستیم در همه احوال باید جوابگوی مردم باشیم ولی با عنایت به نامگذاری هفته اول شهریور ماه هر سال به نام هفته دولت میزان پاسخگویی ما در این هفته بیشتر و اخبار کارهایی که انجام داده‎ایم و برنامه‎هایی که پیش‎بینی کرده‎ایم بیشتر از گذشته در اختیار رسانه‎ها قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این هفته نگاه تیزبین رسانه‎های خارجی و سران کشورهای استکباری که به دنبال تضعیف نظام هستند نسبت به مسائل درونی جامعه ما بیشتر می‎شود و هر چه ویترین فعالیت‎های ما پربارتر و غنی‎تر باشد یأس و ناامیدی آنها بیشتر خواهد بود و روحیه امید و نشاط را در دل جامعه تقویت می‎کند.

سمیعی با اشاره به اینکه افتتاح متمرکز پروژه‎های عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان رامیان ویژه هفته دولت در روز سه‎شنبه هفتم شهریور ماه با حضور استاندار گلستان و معاونان در حوزه‎های مختلف و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح می‎شود.

وی گفت: سالن ورزشی پسران خان‎به‎بین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 130 میلیون تومان که رهاورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان است را در کنار سی‎ان‎جی دلند و آب‎بندان میانکاله هر کدام به مبلغ یک میلیارد تومان، مقاوم‎سازی شش مدرسه به مبلغ 960 میلیون تومان از جمله طرح‎هایی برشمرد که در این روز افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول