اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود فاصله 35 کیلومتری از پایتخت

دماوند سال‏ها از توسعه عقب مانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: با وجود فاصله 35 کیلومتری و نه چندان طولانی دماوند از پایتخت، این شهرستان سال‏ها از برنامه‏های توسعه‏ای عقب مانده است.

دماوند سال‏ها از توسعه عقب مانده است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند از برخی جهات از برنامه‏ها و اهداف توسعه‏ای خود دور مانده است.

علاءالدینی اضافه کرد: هرچند طرح‏های عمرانی و خدماتی خوبی در سطح شهرستان صورت اجرایی به خود گرفته اما این کافی نیست.

امام جمعه دماوند افزود: باید مشکلات شهرستان دماوند در وهله نخست توسط مردم شناسایی شود تا با اعلام گسترده آن در مجامع مختلف به سمع و نظر مسئولان برسد.

وی تصریح کرد: مسئولان نیز باید مجدانه در راستای ایجاد امکانات مختلف رفاهی مانند شبکه‏های برق‏رسانی، سامانه‏های مخابراتی، تاسیسات انتقال آب شرب و ملزومات حمل و نقل به ویژه در آستانه واگذاری واحدهای مسکونی طرح‏های مسکن مهر بکوشند.

* دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند

امام جمعه دماوند با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین آرمان‏گرایی و قانون‏گرایی، دانشجویان را افسران جنگ نرم خواند.

علاءالدینی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: چندی پیش دانشجویان به حضور در محضر رهبر معظم انقلاب نائل آمدند و رهبر فرزانه انقلاب در آن ملاقات بار دیگر بر جمله «دانشجویان افسران جنگ نرم هستند» تاکید داشتند.

علاءالدینی اضافه کرد: «ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند که «علما و دانشجویان باید در عرصه‏های مختلف حضور پیدا کنند و بصیرت‏بخشی را سرلوحه کار خود قرار دهند».

امام جمعه دماوند افزود: دانشجویان باید اذهان مردم جامعه را نسبت به دسیسه‏های دشمنان داخلی و خارجی آگاه کنند.

امام جمعه دماوند بر ضرورت هماهنگی بین آرمان‏گرایی و قانون‏گرایی در همه اقشار جامعه به ویژه قشر دانشجو تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به این مهم اقدامات ما در رویارویی با مسائل مختلف باید بر اساس آرمان‏های انقلاب اسلامی و قوانین مدون موجود صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول