اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

64 پروژه در دماوند گشایش می‏یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح 64 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

64 پروژه در دماوند گشایش می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در سخنرانی پس از خطبه‏های آیین دشمن‏شکن و عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: پیش از هر چیز باید هفته دولت و سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را محضر حضرت ولی‏عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‏های از پیش تعیین شده، نزدیک به 64 پروژه در سرفصل‏های مختلف در شهرستان دماوند به همین مناسبت افتتاح می‏شود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: اقدامات دولت‏های نهم و دهم در هفت سال اخیر در شهرستان دماوند در مقایسه با دولت‏های گذشته رشدی چندین برابری داشته است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: به طور قطع، بیانات گران‏سنگ و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب برای همه اعضای دولت خدمت‏گزار و مردمی هم نقشه راهی برای رسیدن به اهداف عالی نظام تلقی می‏شود.

وی با ارائه گزارشی از طرح‏های قابل گشایش هفته دولت در شهرستان دماوند، خاطرنشان کرد: در هفته دولت، طرح‏های اجرایی مختلفی در بخش‏های گوناگون از جمله کشاورزی به بهره‏برداری می‏رسد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: از جمله پروژه‏های بارز کشاورزی می‏توان به پروژه‏های دامداری، آبیاری قطره‏ای، تولید محصولات لبنی، تولید محصولات پروتئینی و ... اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند درباره طرح‏های راه‏سازی شهرستان دماوند نیز خاطرنشان کرد: در حوزه احداث راه‏های مواصلاتی نیز اجرای طرح‏هایی نظیر محور دماوند ـ فیروزکوه، آبسرد ـ ایوانکی، هراز، پل تقاطع غیرهمسطح "مشاء"، تداوم آزادراه تهران ـ پردیس تا منطقه "مهرآباد" رودهن، تونل امامزاده هاشم (ع) و ... در حال پیگیری است که بخشی از آنها در هفته دولت امسال افتتاح می‏شود.

وی ادامه داد: در خصوص طرح‏های آب‏رسانی به نواحی مختلف شهرستان دماوند نیز طرح‏های از سوی شرکت‏های آبفار و آبفای شهرستان در حال انجام است که با اتمام آنها بخش عمده‏ای از مشکل کمبود آب شهرستان دماوند رفع می‏شود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: در بخش توسعه فضاهای ورزشی نیز سالن‏های ورزشی در مناطقی نظیر "مشاء"، "مراء"، "گرماب‏سرد" و چمن مصنوعی دماوند افتتاح می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: طرح‏های قابل افتتاح دیگری نیز در سایر بخش‏های عمرانی و خدماتی شهرستان دماوند وجود دارد که امیدواریم با وجود این میزان پروژه شاهد رضایت مردم شریف، ولایی و شهیدپرور این خطه باشیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول