اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تأکید کرد

لزوم بررسی دقیق ظرفیت‌های حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان بر لزوم بررسی دقیق ظرفیت و مسائل بخش‌های مختلف شهرستان حاجی‌آباد توسط مدیران کل و رؤسای ادارات این شهرستان تأکید کرد.

لزوم بررسی دقیق ظرفیت‌های حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: هفته دولت هفته یادآوری یاد و خاطره فرزندان بزرگ و پاک‌نهاد انقلاب اسلامی است و این هفته بزرگترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان شهیدان رجایی و باهنر است.

وی ادامه داد: مرور اهداف و شعارهای رجایی و باهنر نیز طی این هفته باید مدنظر مدیران باشد تا مسیر حرکتی دولت براساس الگوپذیری از این دو عزیز توسعه و سرعت هرچه بیشتر پیدا کند.

وی افزود: امروز برای بهره‌گیری عملی از الگوی دولت رجایی و باهنر ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

به گفته عزیزی اگر رئیس جمهور اصرار بر حرکت در راه شهید رجایی و باهنر دارد به خاطر این است که عزت ما را در این راه یافته است و ما باید به سمت ساختن جامعه‌ای مطلوب تلاش‌های خود را متمرکز کنیم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حاجی‌آباد از شهرهای حائز اهمیت هرمزگان به شمار می‌رود و این شهرستان از قابلیت‌های متعددی از جمله برخورداری از مردم خوب و ولایت‌مدار بهره می‌برد و در این راستا باید مسئولان تمام تلاش خود را به توسعه هرچه بیشتر این شهرستان اختصاص دهند.

وی در ادامه خواستار مرور و بررسی دقیق ظرفیت‌ها و مسائل بخش‌های مختلف این شهرستان توسط مدیران کل و رؤسای ادارات شهرستانی شد.

استاندار هرمزگان در ادامه افزود: از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود در حد توان به تجهیز و تأمین نیروی انسانی بیمارستان حاجی‌آباد توجه کنند.

وی ادامه داد: احداث مرکز اورژانس شمال هرمزگان نیز در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی همچنین افزود: با مصوبات موجود سقف متصور تسهیلات مسکن در این مصوبات که به زودی ابلاغ می‌شود نگرانی از آورده اولیه را برای متقاضیان برطرف می‌سازد.

وی یادآور شد: رفع مشکلات مسکن مهر، آبرسانی به روستاها و شهرها و تحت پوشش قرار دادن تلفن همراه مسیر بندرعباس ـ حاجی‌آباد باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

وی در پایان یادآور شد: طی روزهای آینده نشست ویژه بررسی مشکلات حاجی‌آباد در استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول