اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار هرمزگان:

مردم بهترین ارزیاب کنندگان خدمات مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت‌مردان باید تلاش کنند تا رضایت مردم را به بهترین نحو جلب کنند، گفت: مردم بهترین ارزیاب کنندگان خدمات مسئولان هستند.

مردم بهترین ارزیاب کنندگان خدمات مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی رضایی سردره عصر دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان رودان اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و رضایت آنها از خدمات و پروژه‌ها مهر تایید آن است.

وی افزود: دولت نهم و دهم تمام عزم خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت آنها جزم کرده و حرکت در این مسیر ادامه دادن راه شهیدان رجایی و باهنر است.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره اینکه دولت خدمتگزار توجه ویژه‌ای به پیشرفت جامعه شهری و روستایی داشته است، افزود: در طول هفته دولت پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد که همه این پروژه‌ها حاصل سرمایه‌گذاری دولت در راستای توسعه، عمران و آبادانی تمام نقاط کشور و استان است.

رضایی‌سردره با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان رودان که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: در طول این هفته در شهرستان رودان 52 پروژه با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های شهرستان رودان در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی است، اضافه کرد: در طول این هفته پروژه‌های متعددی در بخش‌های آب، برق، آموزشی، طرح هادی روستایی، فرهنگی، بهداشت و درمان و ورزشی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

پنج پروژه از مجموع 52 پروژه‌های عمرانی شهرستان رودان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول