اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سمنان خبر داد

دهم شهریور مهلت ارسال آثار به جشنواره پیامک ادبی رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مهلت ارسال آثار به جشنواره پیامک ادبی رضوی تا دهم شهریور ماه جاری در سمنان خبر داد.

دهم شهریور مهلت ارسال آثار به جشنواره پیامک ادبی رضوی

محمدرضا سوقندی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: سومین جشنواره پیامک ادبی از سری برنامه‏‌های دهمین جشنواره بین‏‌المللی امام رضا(ع) اجرایی می‏‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‏‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، شناسایی و ارج نهادن به تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا‌(ع) و کمک به انتشار گسترده‏‌تر این آثار اجرا می‏‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: سومین جشنواره پیامک ادبی با رویکرد استفاده از ظرفیت‏‌های متنوع آفرینش‏‌ها و کوتاه‏‌نویسی‏‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برگزار می‏‌شود.

سوقندی افزود: جشنواره پیامک ادبی رضوی در محورهای تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی‌نامه،‌ سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا(ع) با ذکر منبع روایات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‏‌مندان می‌توانند متن پیامک‌های خود را تا دهم شهریور ماه سال‌جاری به زبان فارسی و به شماره 30009900099045 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: جشنواره ادبی پیامک ادبی رضوی توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، معاونت امور فرهنگی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‏‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول