اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برپایی جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به میزبانی ارومیه

خبرگزاری فارس: جشنواره کشوری نام‌ها و نشانه‌های رضوی 28 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به میزبانی ارومیه

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار 15 شهریور است و در 20 شهریور ماه نیز داوری انجام می‌شود تا طی آیینی از افراد برگزیده با هدایای نفیسی تجلیل به عمل آید.

فریدون سیدمصطفوی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 92 اثر به این جشنواره ارسال شده بود، تصریح کرد: امسال از زمان فراخوان تاکنون یک هزار و 394 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که امیدواریم آثار ارسالی از نظر کمی و کیفی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کند.

وی نقاشی و عکاسی را دو بخش این جشنواره عنوان کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در مقطع سنی هفت تا 16 سال شرکت می‌کنند و بزرگسالان نیز می‌توانند برای به نمایش گذاشتن آثار خود شرکت کرده و برداشت خود از نام‌‌ها و نشانه‌های رضوی را به تصویر بکشند.

سیدمصطفوی خاطرنشان کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی، تربیت دینی کودکان و نوجوانان، آشنایی با منسوبان، صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا(ع)، شناسایی و جمع‌آوری نام‌ها و نشانه‌های رضوی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که امیدواریم پیرو برگزاری این سری از رقابت‌ها بین کودکان و نوجوانان یک نوع نگاه رضوی شکل گیرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه از افراد برگزیده با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل می‌آید، اظهار داشت: در بخش بزرگسالان به نفر اول مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال، نفر دوم 3 میلیون ریال، نفر سوم 2 میلیون و 500 هزار ریال و نفر چهارم نیز 2 میلیون ریال به عنوان کمک‌ هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: در بخش کودکان و نوجوانان نیز برای نفر اول مبلغ 2 میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و 500 هزار ریال، نفر سوم یک میلیون ریال کمک‌ هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس پرداخت می‌شود از طرف دیگر تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا به سایر افرادی که موفق به کسب مقام نشده‌اند یک لوح تقدیر به عنوان یادگاری اهداء شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول