اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چاف و چمخاله خبر داد

افتتاح فاز نخست مرکز عرضه محصولات کشاورزی چاف و چمخاله

خبرگزاری فارس: شهردار چاف و چمخاله از افتتاح فاز نخست مرکز عرضه محصولات کشاورزی این شهر خبر داد.

افتتاح فاز نخست مرکز عرضه محصولات کشاورزی چاف و چمخاله

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود محمد دانش‌شکیب ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست میدان میوه و تره‌بار چاف و چمخاله و پروژه روشنایی بلوار توسکای این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای شهر و تعامل خوب با شهرداری و مردم پروژه‌های خوبی در شهر چاف و چمخاله لنگرود به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: این سومین سالی است که شهر چاف و چمخاله هفته دولت را پشت سر می‌گذارد و در این مدت کوتاه کارهای بزرگی در این شهر انجام گرفته است.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه پروژه میدان میوه و تره‌بار این شهر توسط بخش ‌خصوصی انجام می‌شود ابراز کرد: پس از ایجاد این شهر یکی از ملزوماتی که احساس می‌شد ایجاد یک مرکز برای عرضه محصولات کشاورزی بود تا کشاورزانی که در این شهر به کشت برنج و صیفی‌جات و دیگر محصولات کشاورزی اشتغال دارند بتوانند فعالیت خود را متمرکز کنند.

به گفته وی مرکز عرضه محصولات کشاورزی چاف و چمخاله در زمینی به مساحت یک‌ هکتار احداث شده که در فاز نخست آن 24 غرفه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و 80 غرفه باقی‌ مانده نیز به زودی افتتاح می‌شوند.

شکیب با بیان اینکه این غرفه‌ها به عنوان بازارچه عرضه محصولات کشاورزی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: بخش عمده کار داد و ستد در منطقه لنگرود، لاهیجان و آستانه‌اشرفیه انجام می‌گیرد.

به گفته وی عملیات احداث مرکز مذکور از مهر 88 آغاز شده و تاکنون 500 میلیون تومان اعتبار توسط بخش خصوصی تامین شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با احداث این مکان معضل پراکندگی عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و ترافیک به وجود آمده برای عرضه این محصولات برطرف شده است.

وی درباره پروژه روشنایی بلوار توسکا شهرچاف و چمخاله یادآور شد: این پروژه به طول یک‌هزار و 500 متر با نصب 44 پایه روشنایی و اعتبار 120 میلیون ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول