اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان میادین میوه‌ و تره‌بار کرج افزایش می‌یابد

احداث میادین میوه‌ و تره‌بار در محله‌های کم‌تر برخوردار کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج گفت: با هدف افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان میادین میوه‌ و تره‌بار در مناطق کم برخوردارتر احداث می‌شود.

احداث میادین میوه‌ و تره‌بار در محله‌های کم‌تر برخوردار کرج

 علیرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طرح احداث و راه‌اندازی بازارهای روز با هدف عرضه مستقیم کالا و محصولات به مردم با قیمت مناسب و قطع دست دلالان در کشور اجرا شد.

وی تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این میادین میوه و تره‌بار با نظارت‌های ویژه‌ای که انجام می‌شود، هم از نظر قیمت و هم کیفیت در سطح مطلوبی بوده و به همین دلیل مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به این بازارها مراجعه می‌کنند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از این میادین و همچنین تاثیر عملکرد این طرح در کنترل قیمت‌ها، در تلاش هستیم که تا پایان سال تعداد میادین عرضه میوه‌ و تره‌بار را در کرج افزایش دهیم.

عسگری افزود: در حال حاضر 23 بازار روز در کرج فعال است که آخرین میدان در هفته گذشته به بهره‌برداری رسید و خوشبختانه مردم استقبال خوبی از افتتاح این مرکز جدید داشتند.

وی با تاکید بر اینکه میادین موجود در مرکز استان البرز کافی نیست، گفت: باید برای رسیدن به نقطه مطلوب و این هدف که مردم در سراسر شهر 2 میلیون نفری در کمترین زمان به بازار روز دسترسی داشته باشند، باید تعداد میادین میوه‌ و تره‌بار کرج افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج با اشاره به وجود برخی مناطق کم‌تر برخوردار در مرکز استان البرز گفت: هدف نخست ما در احداث میادین جدید این است که مراکز فوق را در محلات کم‌تر برخوردار راه‌اندازی کنیم تا مردم ساکن این مناطق بتوانند برای تامین اقلام مورد نیاز دسترسی راحت‌تری به بازار روز داشته باشند.

عسگری در پایان تاکید کرد: برای تحقق هدف فوق نیازمند همراهی دستگاه‌های مسئول و تامین اعتبار لازم و بالاخره مشارکت بیشتر بخش خصوصی هستیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول