اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

برخورداری 160 روستای رشت از آب شرب

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: 160 روستا از 292 روستای شهرستان رشت از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

برخورداری 160 روستای رشت از آب شرب

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در مراسم آبرسانی همزمان به روستاهای رود پشت و گل‌بازو بخش خشک‌بیجار رشت اظهار کرد: این دولت خدمات زیادی در طول تاریخ انقلاب انجام داده است و کارکرد این دولت با هیچ دولتی در گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با تصریح بر اینکه ملت ما پس از 33 سال بهتر از گذشته در صحنه حضور دارند گفت: باید شکرگزار خدمات دولت باشیم و با حمایت از مسئولان فرصت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم برای سازندگی را فراهم کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه در بیشتر روستاها اتفاق‌های جدیدی در بخش عمرانی روی داده است ابراز کرد: مردم شایسته خدمت و احترام هستند زیرا تمام وجود خود را برای انقلاب گذاشتند و از هیچ حمایتی دریغ نکردند.

وی یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی را حضور گسترده مردم در صحنه و حمایت از مسئولان نظام دانست و خاطر نشان کرد: تعداد 160 روستا از 292 روستای شهر رشت از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

عظمتی اعتبار هزینه ‌شده برای پروژه مذکور را 7 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پروژه‌های آبرسانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد روستاهای زیرپوشش آب شرب رشت به 180 روستا افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه 2 میلیارد تومان طرح آبرسانی به روستاهای خشک‌بیجار صورت می‌گیرد افزود: عملیات آبرسانی به 44 روستا آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه امنیت، آسایش و مسیر سعادت کشور در دنیا مدیون خون شهداست خاطر نشان کرد: با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها باید بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

* افتتاح بیش از 19 پروژه در لشت‌نشا

نماینده عالی دولت در روستاهای لشت‌نشا نیز در مراسم بهره‌برداری از آب آشامیدنی روستای مذکور اظهار کرد: بیش از 19 پروژه در بخش لشت‌نشا همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری ‌می‌رسد.

ابوالحسن سیمایی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به 4 روستا به انجام می‌رسد تصریح کرد: بیش از 270 میلیون تومان برای طرح‌های عمرانی در لشت‌نشا هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول