اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان خبر داد

راهیابی 42 کارآموز زنجانی به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان از راهیابی 42 کارآموز زنجانی به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت خبر داد.

راهیابی 42 کارآموز زنجانی به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت

یدالله جماعتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: المپیاد ملی مهارت در استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سیزدهمین المپیاد ملی مهارت در مرحله استانی با 22 رشته برگزار شد، افزود: از 28 رشته در این المپیاد 22 رشته موفق به کسب امتیاز شدند.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به حضور برخی گروه‌های تیمی از جمله فضای سبز، ساخت و تولید و رباتیک در این المپیاد خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف تیمی نیز در این المپیاد حضور دارند.

وی با اشاره به حضور یک هزار و 928 نفر در مرحله شهرستانی این المپیاد خاطرنشان کرد: 414 نفر موفق به حضور در مرحله استانی شدند.

جماعتی با بیان اینکه از این تعداد 42 نفر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند، افزود: مرحله کشوری این دوره از المپیاد در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات از 12 تا 20 مهر‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان‌های البرز و تهران میزبان برگزاری مسابقات کشوری هستند.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در چهار روز برگزار می‌شود، افزود: هدف‌گذاری استان زنجان کسب 10 مدال در این دوره از مسابقات است.

وی با اشاره به حضور استان‌هایی همچون اصفهان، تهران، کرمان، فارس و خوزستان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: هدف‌گذاری استان کسب رتبه نخست در بین استان‌های مختلف کشور است.

جماعتی با بیان اینکه تیم المپیاد ملی مهارت استان زنجان در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌برد، افزود: اقدامات لازم برای حضور مقتدرانه این تیم انجام شده است.

وی برگزاری اردوهای آمادگی را تبلیغات مناسبی برای آماده‌سازی تیم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره عنوان کرد و گفت: آماده‌سازی افراد شرکت‌کننده در این المپیاد از برنامه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان است.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به حضور دو نفر از خانم‌ها در این دوره از مسابقات در رشته فضای سبز تصریح کرد: پنج نفر از کارشناسان مسئول استان زنجان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول