اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول المپیاد ملی مهارت استان زنجان خبر داد

حضور 19 کارآموز زنجانی در المپیاد ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مسئول المپیاد ملی مهارت استان زنجان از حضور 19 کارآموز زنجانی در المپیاد ملی مهارت خبر داد.

حضور 19 کارآموز زنجانی در المپیاد ملی مهارت
یدالله جماعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: داوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در 29 رشته از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به استان‌ها ابلاغ و مرحله شهرستانی این المپیاد تا کنون برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در استان زنجان علاقه‌مندان در 19 رشته نام‌نویسی کردند، افزود: در مرحله شهرستانی استان زنجان نسبت به سال گذشته 200 در صد رشد داشته است.
مسئول المپیاد ملی مهارت استان زنجان تصریح کرد: در مرحله شهرستانی یک هزار و 181 نفر شرکت کردند.
وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این المپیاد از طریق آزمون کتبی برگزار شد، افزود: 250 نفر از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و در مرداد ماه سال جاری طی دو روز پروژه عملی خود را ارائه کردند.
جماعتی با اشاره به اینکه 19 نفر از کارآموزان استان در 16 رشته در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت سال جاری شرکت می‌کنند، افزود: کارآموزان استان آمادگی لازم را برای حضور در این مرحله المپیاد دارند.
وی با تقدیر از توجهات مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان نسبت به المپیاد ملی مهارت بیان داشت: با مساعدت‌های مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان از دوره استانی کارآموزان در اردوهای این دوره شرکت می‌کنند.
مسئول المپیاد ملی مهارت استان زنجان از آمادگی تیم استان برای شرکت در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت خبر داد و افزود: امیدواریم رتبه نخست کشوری که در سال گذشته از سوی کارآموزان استان کسب شد، در سال جاری نیز تکرار شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته پنج نفر از کارآموزان و کارشناسان استان به المپیاد جهانی مهارت اعزام شدند، افزود: این مسابقات در لندن برگزار شد.
جماعتی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره در استان‌های تهران و البرز برگزار می‌شود، افزود: سه حوزه برای برگزاری این دوره در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه این دوره از 27 بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود، یادآور شد: تا چهارم بهمن کارآموزان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
مسئول المپیاد ملی مهارت استان زنجان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان در این المپیاد خبر داد و افزود: صنایع دستی استان زنجان نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مرحله بین‌المللی این دوره از المپیاد در برلین آلمان شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول